Ik ga vandaag een Xbox kopen en ik wil er een met een Samsung driver. Hoe kan ik in de winkel zien of ik een Xbox met een Samsung driver heb? grtz
Je kunt het zien door de discdrive te openen, de vorm van de lade verschilt per merk drive. In totaal zijn er drie verschillende soorten discdrives, namelijk die van Thomson, Philips en Samsung. Ik heb even een plaatje voor je opgezocht waar je het verschil kunt zien: Je zou dus aan de verkoper moeten vragen of ie de xbox wil aansluiten en de cd-lade wil openen.
Volgens mij zijn de samsung niet meer zo zeldzaam. Bij mijn xbox massive entertainment pack (aankoopdatum 3 december) zit er een, en bij onze eerste xbox (zo rond mijn registratiedatum hier) zat ook een samsung.
aha. tuurlijk kan ik dat wel zien, maar ik heb er nooit op gelet, en vind het verder ook niet erg belangrijk.
Ik weet alleen dat de Thompson geen gewone cd-r kan lezen.. en dat die het slechtse is.. De Philips kan alleen van een paar merken cd's lezen. En de Samsung kan alles lezen, ook gekopieerde dvd's
Ik heb de philips, en hij kan lekker CD-rw's lezen. Je hebt er maar 1 cd rw'tje voor nodig om alles over te zetten, kost alleen zeer veel tijd aan steeds dat ding weer wissen en opnieuw beschrijven
hmmm beter vind ik een Samsung vandaag... En kan je ook nog zien welke versie X-box je hebt, in de winkel dan?
Alsof deze vraag niet al 15.000 x gevraagd is op allerlei verschillende forums.... Een beetje moeite kan geen kwaad hoor...
koop gewoon alleen maar originele cd's, dan heb je er geen last van . het is toch niet zo'n probleem om het eerst muziek op een cd-rw te zetten om het vervolgens op de xbox te zetten. en geen enkele xbox is slecht. een xbox is een xbox, dus wat maakt het uit welke cd-driver je hebt. :{
Even mierenneuken, mogen we het wel over illegale cd´s hebben? (geintje)! Sanmsungs zijn zeldzaam? Iedereen die ik ken met een Xbox heeft er zo een zelf heb ik een Phillips....