Foto's, DVD en Muziek...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Garekip, 20 dec 2003.

1. Garekip

Garekip Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan om volgende week een X-box te kopen, en ik vroeg me af of je ook foto's kan bekijken via de X-box (van een cd'tje of via de pc).

Kan je ook direct DVD's bekijken of moet je nog speciale dingen erbij kopen? Als dat zo is; hoe duur zijn die extra benodigdheden dan?

Ik heb gehoord dat je MP3's op de harde schijf van de X-box kan zetten, maar kan je ook mp3's direct van een cd beluisteren? En hoe groot is die harde schijf?

Alvast bedankt!

Grtz...

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    DVD's kijken lukt met de DVD kit, ik geloof dat je die tegenwoordig rond de 30 euro aanschaft met een leuke aanbieding.

Foto's kijken gaat op dit moment nog niet, maar met Xbox Music Mixer, wat in het voorjaar van 2004 verwacht wordt, kan dat wel.

je kunt geen MP3's op de harde schijf zetten, je moet je MP3's gewoon als audio CD branden en vervolgens leest je Xbox, als je het juiste merk CD hebt gebruikt, je CD en kun je ze eventueel saven op je harddisk.

3. Garekip

Garekip Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok mooi thx *)

Ik wou eigenlijk een nieuwe DVD speler en ook een cd speler die ik aan m'n versterker kan koppelen. Voor de X-box betaal je iets meer, maar dan heb je dus ook meer ;) (een game console :) )

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Normale audio CD's worden sowieso afgespeeld door je Xbox. :)

En idd, het is in feite een heel handig apparaat.

5. Garekip

Garekip Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wat raad je aan om er allemaal bij te kopen? Die remote controller van 30(?) euro iig? Kan je dan al DVD's spelen?

6. Garekip

Garekip Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kheb verder een audio- en een videouitgang in m'n tv. Kan je daar die X-box aansluiten of heb je scartkabel nodig ofzo? En heb je nog iets extra's nodig om je X-box aan je versterker/stereo aan te luiten?

thx

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als je DVD's wilt afspelen lijkt een remote controller me wel handig ja, want zonder kun je niet afspelen. ;)

Je Xbox wordt compleet geleverd. Er komt een composiet videosignaal uit, en audio links/rechts. Je kunt deze drie tulpjes los in je TV pluggen, maar ook met behulp van het scartblokje wat gratis meegeleverd wordt. Je hoeft dus geen extra kabels aan te schaffen.

8. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ze verkopen nu mooie pakketen
    een er van heeft zelf een dvd afstandbediening in het pakket
    +games en dvd movie
    denk dat je ff in de winkel (of hier)moet vragen hoe dat pakket heet

z'n pakket is voordeliger dan alles los kopen

en als ji nou vlakbij duitsland woont zou ik zeker ff naar mediamarkt aan
    daar zijn de prijzen van meestal lager dan in nederland
    en ze verkopen daar wel music mixer (om mp3 en foto's op je xbox te bekijken)

Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  9. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb MP3'tjes op een CDRW gebrand en in mijn xbox gestoken en ik kon die gewoon op mijn hardeschijf pleuren hoor :eek:

10. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt aan de cd speler, sommige kunnen wel gebrande cd lezen andere niet (zoals die van mij :'-( )

11. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Die harde schijf is 8GB groot...

Als je even naar www.xboxworld.nl En kijk onder Xbox Specs....

Of terwijl: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=specs

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk, zolang je ze wel als audio CD brandt werkt dat.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Én je bepaalde merken cd-r(w)'s gebruikt, en dan ook nog eens de juiste discdrive in je xbox hebt ja, dan heb je kans dat het werkt :)

Trouwens Garekip, het is slim om eens goed te gaan kijken welke pakketten er allemaal op de markt zijn. Momenteel zijn dat er meerdere, en bij elk pakket krijg je voor min of meer dezelfde prijs verschillende extra's. Zo is er een pakket met Rainbow Six 3 en XIII, of een pakket met Halo en Midtown Madness 3, en er zwerven ook nog wel eens wat oudere pakketten met andere spellen rond in bepaalde winkels :)

Een leuke aanbieding is nu een dvd-remote control plus 2 dvd's (Ice Age en Minority Report), voor € 39,99. Voor 10 euro extra krijg je dus 2 dvd's erbij.

Nog een laatste tip: als je een xbox koopt met flink wat accessoires en games en dergelijke, probeer af te dingen :) Kan je vaak (als je de juiste winkel met de juiste verkoper treft) flink wat euro's schelen :cool:

14. Garekip

Garekip Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pakket met Halo en Midtown Madness 3, en er zwerven ook nog wel eens wat oudere pakketten met andere spellen rond in bepaalde winkels

Een leuke aanbieding is nu een dvd-remote control plus 2 dvd's (Ice Age en Minority Report), voor € 39,99. Voor 10 euro extra krijg je dus 2 dvd's erbij.

Deze ga ik iig aanschaffen! thx

grtz

15. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk ik vermeld het er even bij dat is exclusief headset...
    Ik meerkte gisteren in de winkel nog een meneer op die bij zowel Bart Smid en Intertoys verkeerd werd ingelicht dus heb ik even me ermee bemoeid (nee, nee, die headset is alleen voor Live te gebruiken: zo werd zowel bij BS als Intertoys gezegd.) Dus nu is alles weer voor elkaar, en die meneer heb ik vervolgens naar de Gameshop toe verwezen zodat hij als nog de headset apart kon krijgen.... :cool:Voordat ik reacties krijg over de losse verkoop van deze headsets, deze gameshop handeld in 2e hands spellen en vandaar dat deze headset ook apart verkrijgbaar was...!:cool:

16. moza

moza work@day-shoot@night

Leuk Bevonden:
    0
    deze zijn ook gewoon los te krijgen (voor rb6) en als je nou ook nog een dolby surround set hebt zou ik ook een optische kabel halen vet heftig hunters afknallen in halo en dan de tweede z'n wapen achter je horen opladen :)

Deel Deze Pagina