Counterstrike, De moeite waard??

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 21 dec 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Halleej iedereen,

Ik was van plan om CS te gaan kopen op de XBox, maar ik speel CS ook nog steeds heel regelmatig op de PC. Nou vroeg ik mij af of het de moeite waard is om de XBox versie te kopen als je de PC versie al in je bezit hebt??

(ik zal er ff bij vermelde dat ik XBoxLive heb)

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eerlijk gezegt dat groten deels van de mensen die counterstrike nu op de xbox hebben ook op pc al hadden omdat het gewoon zo'n goed spel was!Als je ehtzelf op de PC een heel geod spel von/vind. moet je hem gewoon kopen is zeker de moeite waard, en je geld en omdat je ook live hebt meot je hem kopen want demultiplayer is van zeer goede kwaliteit!!Dus ik zou hem maar kopen!!

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is zeker de moeite waard, vooral omdat je live hebt.
    Het speelt lekker en geen last van cheaters. Het ziet er nog
    goed uit ook.

4. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het onze mening dat je vraagt maarja, ik vind het wel een goeie game (kheb em al eens gespeeld bij een vriend) maar ik ga em niet kopen...

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    IK zou 'm niet kopen omdat ik geen vrienden heb ik mijn lijst die het spelen. Ik weet niet of jij veel vrienden hebt in je lijst die het spelen... Ik weet uberhaupt niet of veel mensen het spelen, maar ik speel liever met vrienden, dus...

6. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk koop je het niet als je Counter-Strike op de pc hebt. Het enige verschil is de nieuwe maps...

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    en de graphics:p

8. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon nieuwe vrienden maken :{

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ja nieuwe Nederlandse vrienden op je lijst zetten ging bij mij bij RS3 zeer snel, ik ben voor CS alleen nog geen 1! Nederlander tegengekomen. Misschien is het handig om hier ook je gamertags neer te zetten als je dr wat nederlanders bij wilt!

Mijnes is iig: SGT SyKeS

Voeg me maar toe :D

10. alieno

alieno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Counterstrike SUCKS hell!!!!

als ik jou was... niet kopen....
    zelfde als PC versie en daar zitten alleen maar stomme Amerikanen de boel neer te knallen
    gewoon een kut spel met normale graphics!!

|:- |:- |:-

11. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik zie dat je xboxlive! hebt, maar alsnog betwijfel ik of ik je het spel kan aanraden. Ik heb het zelf in een winkel uitgetest, en de graphics waren idd zwaar onder de maat.

Ik raad je dan RB6S aan:)

Maar je zult toch zelf moeten kiezen, succes;)

12. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond CS echt tegenvallen, miste een hoop sfeer in de game en tsja zonder live is er absoluut geen ruk aan.

kan beter voor RB6S gaan als je wat meer sfeer in je game wilt hebben en het ziet er nog beter uit ook

13. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind eigenlijk niet dat je R6 kan vergelijken met CS, het kan best dat je CS een meesterlijk spel vind terwijl je R6 echt niets aan vind.
    Het is dan misschien een spel in hetzelfde genre maar dat zegt niet dat als je het een leuk vind je het andere ook interesseerd.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    counter strike zou ik niet kopen als je em op de pc al hebt in dat geval zou ik voor rainbow six 3 gaan (heb ik ook) en hij bevalt me super,echt verslavend

15. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze zelf allebei. het zijn wel totaal andere spellen, maar r6 is me echt gaan vervelen. cs is nog steeds superleuk. er is iets aan counterstrike dat nog jaren rond zal zweven in de gamewereld:p een cs-geest....

16. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    gameplay en sfeer moet je hebben in een game als dat niet echt lekker loopt zoals bij CS dan vind ik er persoonlijk niet veel aan

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb'm teruggedaan. Ik speelde 'm vroeger wel eens op pc, daarom dacht ik dat het wel relaxed zou zijn om nu te kunnen cs'en op live maar hij viel erg tegen. Als je geen live hebt moet je hem al zeker niet kopen. De graphics zijn niet bijzonder mooi, en bv om de snelheid van de pc-versie erin te houden kan je bv door op thumbstick te drukke snel omkeren enzo, maar dat voelt vind ik niet erg vlot aan. Een slechte game is het niet, maar wel een twijfelachtig vervolg op de pc-versie vind ik. Geef mij maar rs3...

18. MaNiAc E

Leuk Bevonden:
    0
    en dat zijn nou juist de dingen waarom ik hem dus niet gehaald heb :)

19. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb counterstrike en rainbowsix3, zijn allebei goede spellen. Alleen vind ik counterstrike online iets leuker dan rainbowsix3, het speelt gewoon lekkerder:9

20. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nou een heleboel over CS in vergelijking tot RS3 maar ik vroeg me eigenlijk af of CS genoeg nieuws / verandering bood ten opzichte van de PC versie om beide versies te gaan spelen

Deel Deze Pagina