MP3`s op je Xbox ???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pvdlaan, 7 jan 2002.

  1. pvdlaan

    pvdlaan Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hè hallo,

    Nou het ziet er allemaal mooi uit die Xbox,
    maar als ik het allemaal goed begrepen heb, zit er dus ook een harde schijf in ...?

    Hoe groot is die harde schijf dan en is het bv ook mogelijk om mp3`s erop te zetten en zo dus ook via de Xbox af te spelen op je hifi setje.

    Als dat ook nog mogelijk is, is het helemaal een perfect aparaatje. Ik kan me trouwens ook geen andere functie voorstellen van de HD.

    peter
     
  2. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    De HD van de xbox is 8gb als ik me niet vergis. En ja, je kunt er mp3's op kwijt. Vraag me alleen af of je er niet *.wma van moet maken.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Move to : Xbox Hardware / General Xbox Chat >


    ik heb toevallig gister ff een soundtrackje gemaakt (niet dat je met Halo je eigen muziek kan spelen, maar wel met fuzion frenzy demo :D Dies wel vet)

    dat duurt best wel lang (langer dan normaal rippen, alleen hier heb je te maken met een vrij langzame DVD speler natuurlijk...)

    volgens mijw orden ze wel op een bepaalde manier gecomprimeerd.. maar hij leest dus alleen maar ECHTE audio cd's (gekopieerde leest die ook wel, zolang het maar een audio cd is en niet een cd met mp3 bestanden ofzo)
     
  4. pvdlaan

    pvdlaan Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dus eigenlijk bedoel is, dat je bv vanaf een CD-RW mp3`s op die HD te zetten is. Als dat mogelijk is is het helemaal handig, want dan kan je je hele cd-collectie in de X-box stoppen, lijkt mij wel gemakkelijk.

    Trouwens de spellen die je op een Xbox afspeelt zijn dat dezelfde als die voor de PC, dus met andere woorden, is het ook mogelijk om je huidige PC spellen, zoals fifa 2002, ook op de Xbox kan spelen.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nee dat laatste is niet mogelijk

    een Xbox is een gameconsoles, geen pc, je kan toch ook geen ps2 games afspelen in je pc ? nou dan..

    en dat eerste, tsja je zal gewoon een hele boel cd's moeten maken denk ik :D
     
  6. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Audio CD's rippen, dat converteerd de Xbox gelijk naar *.wma

    Kzal ff kijken voor een link.

    Moment
     
  7. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof allebij

    --------------------------------------------------------

    Parthus Technologies, a developer of platform level intellectual property for the mobile Internet market, today announced a licensing agreement with Nvidia. The deal allows Nvidia to include Parthus MediaStream DSP (Digital Signal Processor) technology in their upcoming Media Communications Processor (MCP) chip. Nvidia's first deployment of the MCP containing Parthus MediaStream is for Microsoft's Xbox.

    MediaStream is the one of the industries' most flexible audio platforms, with the ability not just to power the expanding market of MP3 players. Mediastream technology supports the current MP3 standard but also has flexibility to upgrade to other audio compression standards such as WMA (Windows Media Audio), AAC or other emerging codecs, and digital rights management (DRM) technology. It seems with this added technology, the Xbox will not only be able to play regular CD audio, it may also act as an digital audio player as an added bonus.

    ---------------------------------------------------------

    bron: Teamxbox
     

Deel Deze Pagina