Zoals iedereen waarschijnlijk al weet wil EA hun spellen niet Live enabled maken omdat ze niet willen dat Microsoft de server beheert ofzoiets. Ze zijn echter wel bezig met een overeenkomst te sluiten maar die is nu al zo lang bezig dat ik mij afvraag of het er nog wel van zal komen.Ik had graag medal of honor op live gespeeld marja... Weet iemand hier misschien meer informatie over de deals met Microsoft?
Microsoft vraagt geld aan de developers die hun games Live enabled willen maken, serverkosten enz. EA wil dat niet betalen.. MS wil EA dan wel korting geven, maar dan willen andere developers dat ook...
vind niet zo positief dat ze niet gewoon een normaal iets afkunnen spreken EA games zijn de laatste tijd nou ook weer niet top te noemen. Teleurstellende games w.o ook Fifa2004 vallen. tis jammer dat ze zoveel games onder EA uitbrengen
en hoe zit het eigenlijk met activison? tony hawk underground wel online voor ps2 maar niet voor xbox
Ik mis ze niet om eerlijk te zijn. 9 van de 10 games van EA zijn boutgames. Maar toch is dit een kwade zaak. Omdat EA ps2 online boven xbox LIVE kiest, wordt er gesuggereerd dat ps2 beter is dan xbox. En dat is natuurlijk niet zo!! Ik heb op ps2 online gespeeld en ik moet eerlijk toegeven... het zoog zwaar. Het heeft weliswaar geen lag, maar het werkt voor geen meter. Niemand praat tegen elkaar! Kijk en als EA het goed voor elkaar had met hun servers zou ik zeggen, ok, maar dat is niet het geval! Kijk maar in de pu, daar staat een heel stuk over het falen van de EA servers. Ze kúnnen het gewoon niet. Wat dat betreft zal microsoft dubbel liggen. Ik hoop dat PES 3 snel online gaat op de xbox. Waarom? Doordat PES 3 online gaat op de xbox zullen de verkopen van fifa 2004/2005 gigantisch dalen. Dan zal EA min of meer gedwongen worden om dat spel op LIVE te gooien. Dan volgt uiteraard de rest vanzelf.
xbox live is nu al zo goed georganiseerd, ps 2 niet, wat heb je er aan als je eA games krijgt waar je heel veel moeite voor moet doen om te spelen (zie de nieuwste pu) als je andere live games zonder problemen kunt spelen?
Ik heb het gevoel dat iedereen ineens positief gaat praten áls EA live gaat. Maar let op mijn woorden: EA zal live gaan! Xbox verkoopt steeds beter in Amerika/Europa/Oceanië, wilt EA dan nog steeds bij horen dan moeten ze wel online gaan. In de toekomst zullen (volgens mij) 90% van de spellen live enabled zijn.
tuurlijk, ik denk ook dat Ea live gaat onder steunen, maar voor mij hoeft dat niet met de troep die zu nu aan ps 2 gaven. ik heb de laatste tijd enkele spellen niet gekcoht, die wel voor ps 2 online waren, maar niet voor xbox. dat zullen wel meer gamers hebben, en daardoor loop Ea een deel van de omzet mis.
Wel goed van MS dat ze met XSN kwamen. Ik heb gehoord dat ze een voetbalspel gaan maken voor live. Bijna alle live spellen hebben een hoog cijfer dus aankomende spellen zullen ook wel goed worden. Zo worden we minder afhankelijk van EA.
Deze topic gaat over Live, moet deze topic dan ook niet in de Live forum staan?? Zeg het me als ik fout ben.
en ik denk dat de moderators het vast wel verplaatsen dus dit soort dingen zijn onnodig om te zeggen ontopic: als EA live denk ik dat er nog wel meer xboxen verkocht gaan worden en dat mensen de xbox toch boven de PS2 gaan kiezen
tja de PS2 heeft nu eenmaal al een zeer grote voorsprong op de Xbox dus veel meer mensen zijn in het bezit van een PS2. Daarom willen ze ook veel liever die games voor de PS2 online maken.
Ja, maar de als iemand moet kiezen tussen een EA game van voetbal die NIET live is en een game van developer X met live dan kiest die persoon die ook live heeft voor developer X omdat ie dus live ondersteund en bij mij betekent de live ondersteuning groot deel van mij keuze, zo ook bij andere xboxlive mensen.....!!