hey ik kan niet verder bij 8e level er staat dan : find and enter lower entrance to canyon b. nou ik kan nix vinden . wie kan mij helpen?? ik hoor het wel.
hij staat tog ook in game help/cheats on-topic : kun je de naam van de level nog effe erbij zeggen. tijdje meer geen missie gespeeld van halo.
8ste level HAlo Je moet dan eerst het hele level doorlopen voor een Banshee en dan moet je naar het aangegeven punt lopen, daar vlieg je door de tunnels met je banshee als je dan het pad volgt dan kom je er vanzelf weeer uit.
het level waar hij het het over heeft heet Two Betrayals. Daar heb ik ook wel lang vastgezeten, maar dat is al heel lang geleden dus nu weet ik niet meer hoe het moet :{
HUH! Ik had hem meteen de eerste keer al gehaald. Je moet gewoon doen net als Hamster 333 zei. vind een banshee en vlieg naar de NAV-point.
vast halo ik zou niet weten hoe want ik ka n alleen van de ene betrayal naar de andere lopen over die 2 bruggen. er zit ook 1 deur op slot (rood licht) volgens mij kwam ik daarachter vandaan met die banshee. snappie??? nou ik niet meer . ik hoor het wel.