Ik heb het spel nu sinds dinsdag, maar heb toch nog even zin om wat te posten, aangezien er maar 1 topic op dit hele forum over dit spel gaat, en die hebt ik zelf gemaakt.. Maar ik heb even zin om te vertellen wat er allemaal nieuw is etc. Als je het eerste Sims spel voor de xbox mooi vond, vind je deze waarschijnlijk nog een heel stuk beter. De poppetjes zien er allemaal een stuk beter uit, grafisch is het veel beter, veel nieuwe objecten. In plaats van de "Get A Life" mode heb je nu "Bustin' Out". Je begint dan bij je moeder, daar moet je een paar dingen doen om je scooter terug te krijgen. Er is niet echt veel bijzonders aan de scooter(of andere voertuigen die je later bij opdrachten kunt unlocken..), je hebt gewoon het voertuig voor je straat staan, en dan kun je kiezen voor "Move Out" of "Visit" of om dat ding te ruilen. Als je weggaat kun je gewoon kiezen waar je heen gaat, je kunt dus NIET zelf rondrijden. Ook kun je nu met z'n tweetjes de Careermode(?) spelen. Dan kun je alles wat je geunlocked hebt ruilen met elkaar, en dus nieuwe dingen samen unlocken. Het spel is compleet samengevat meer van het goede, maar dan toch iets anders en wat beter. Als je een sims- fan bent en je vond het vorige deel ook erg leuk kun je hem gerust halen. Als ik zin heb om nog wat meer te gaan vertellen ga ik later wel verder, maar laten we dit Topicje gebruiken om faqs etc. te posten als die er al zijn.. Ik heb al een aantal keer op IGN gekeken en ook een paar keer heel kort gezocht naar allerlei andere dingen zoals cheats en tips voor bepaalde missies etc.. (Als je ze hebt wel dat spoilercommando gebruiken!) Dusse, post maar raak zou ik zeggen.
Ik heb The Sims op de Playstation 2. Ik vind 'm best wel leuk. Jij hebt 'm nu al op de Xbox zie ik. Zou je a.u.b willen vertellen wat je zoal kan doen buitenshuis? Is het beperkt of geeft het je vrijheid? Moet je persee alleen opdrachten doen of kan je ook zelf beslissen wat je wilt doen? Bedankt voor antwoorden
Het heet Bustin' Out. Ik bedoel ermee wat je zoal kan doen buiten je huis waar je zit. Kan je stappen enzo zeg maar, sporten, etc...?
Als je een aantal locaties hebt gedaan (dus reizen van de ene plek naar de ander) krijg je allerlei plaatsen zoals "Toane's Gym" en "Club Rubb". Je kunt er als je verder bent wel heen verhuizen, maar je kunt ook gewoon een bezoekje brengen aan de mensen daar. Dan moet je wel weer op tijd teruggaan want de klok tikt wel door..
Ik ga Bustin' Out heel waarschijnlijk ook kopen, en een vriend van me heeft me overgehaald Maar hij zegt dat je een eigen winkel/gym/disco/etc... kan beginnen (ook in je eigen huis) Is dit waar, en hij zei ook dat je als geleerde de wereld kan bedreigen met bv, chemish afval, je eigen leger, en dat je, als je Sim naar z'n werk gaat, dat werk ook zelf kan doen! Ik hoop dat dit allemaal waar is, en miss kun je nog meer leuke dignen vertellen
hoe zit het met de tijd? duurt elke minuut weer 1 seconde? want ik vond het behoorlijk irritant, dat je in de gewonen Sims een uur nodig had om wakker te worden en je bed uit te komen
kan je ook een ster worden? daar bedoel ik mee, filmster, acteur enz enz..... en welke nieuwe meubels heb je???
Nou, ik ben nog niet zo heel erg ver, maar ik heb in ieder geval nog helemaal niets gemerkt van dat je je eigen werk kunt gaan doen etc.. Het lijkt me haast niet, maar de mogelijkheid is er altijd.. Denk het haast niet hoor.. Precies hetzelfde als altijd.. Het duurt weer eens 5 minuten om ook maar de telefoon even op te pakken (laat staan het gesprek zelf) etc. etc.. Allemaal hetzelfde zover ik weet maar het valt best mee hoor. Het is niet de Superstar Add-on voor de pc.. maar je kunt wel een carriere in de films gaan doen als je dat bedoelt.. Of je naar een filmstudio etc. heen kan weet ik nog niet.. Nieuwe meubels .. Een aantal leuke dingetjes die ik heb gezien is de klimwand.. Airhockey tafel, En een soort van futuristisch "sleeping pod" achtig bed met van die kleppen die dicht gaan etc..
Hier is een screen van de klimwand: Van een disco: Nogal een maffe screen: Waarschijnlijk het leger (): Gestoorde gast: En als laatste nog wat hyperbedden: Check voor meer info en screens: De officiële site
Mja, ziet er best leuk uit. Maar hoe zit het nou met bv je eigen gym beginnen met een klimwand, krachttraining apparaten, etc... of een eigen winkel ? Dat kan toch wel ? Want dat zat wel bij de de Sims op de PC (met een of andere uitbreding). Dat vond ik n het leukst om te doen ! En de co-op mode? Is het net als bij de orginele sims op de xbox dat je ook weer als eerste zoveel mogelijk sim vrouwen moet verleiden, etc... ?
Ik ben nog niet eens bij de Co-op mode... En ik heb nog geen kont gezien van je eigen gym .. maar je kunt wel verhuizen naar een gym en dan is die op een manier wel van jou
Schaam je wat! Enne .. Ja, je kunt dat hele gebouw veranderen naar je wensen.. Zover ik het weet kun je alles compleet veranderen ..
Kijk, das mooi! Weer een groot pluspunt. Ik weet niet of je daar al bent, maar een vriend zei dus ook dat je als je bv chemische dingen studeert, dat je daar zelf mee kan experimenteren ? En zitten er echt zó véél meubels en andere dingen in ? Dus zeg maar van alle sims die er op de PC zijn uitgebracht + de 100 nieuwe dingen, is dat zo ? PS: Miss best lastig al die vragen, maar ik twijfel zwaar of ik gem nou wel of niet moet kopen
Ecccht niet ! Lang niet zoveel als alle add-ons ! Weet je hoeveel dat er wel niet zijn ??? Pfff.. neeeeej. Maar wel van een aantal dingen wat enz.. geen huisdieren of al die shit maar wel van alles wat.
huisdieren maakt mij niks uit. Daar had ik in die uitbreiding een sch**thekel aan! maar er zijn neem ik aan wel meer dan 200 objects ?