Ik ben bij een missie 2 teammaten kwijtgeraakt en hebt toen level afgemaakt. Nu ben ik bij volgende missie en heb ik maar 1 teamlid over. Ben ik die andere twee voor altijd kwijt? Ik kon niet vinden dat die level maar met zn tweeen werd gedaan. Ik ben mijn mannen verloren in de level in kantoorgebouw van Childrenfoundation in Canada. Moet ik nu alles!! opnieuw spelen om mijn mannen terug te krijgen?? Dat zou erg vervelend zijn. Wel goed voor mijn gametijd, maar wel frustrerend!!
Misschien is het gewoon een level waarbij je maar 1 teamgenoot hebt?Er is nog zo'n level (kben de naam vergeten) waarbij je zo'n koppel moet bevrijden, en daar heb je ook maar 1 teamgenoot...
Daar heb je altijd maar 1 teammaat, dat hoort gewoon. Bij het level daarna heb je gewoon weer drie teamleden.
ok Gamertag: Heb je het nu over level op dat Eiland met dat grote mansion waar opera-muziek draait? Want daar klopt het inderdaad dat je met 2 man bent. Daar ben ik al voorbij. Maar ik ben nu dus in Venezuela in de straten. En is het daar normaal dat je 2 man hebt?
triple post zildjian gebruik de edit knop als je iets wilt rechtzetten, dit word een beetje onoverzichtelijk. @topic dat is altijd bij dat lvl, die teammates die dood zijn krijg je namelijk altijd weer gewoon terug.