Rainbow Six 3: Island Estate help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Booster, 17 dec 2003.

  1. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he, kan iemand me helpen met dat Island Estate level in Curagau?? :confused: :confused: :confused:

    Je weet wel bij het einde dat je zo je hostages moet protecten en dus schiet je zo 10 man neer maar dan zit er ergens een eikel die je zoms schiet maar die je niet ziet....

    Volgens mij is het level als je hem heb doodgeschoten af maar ik kan hem maar niet vinden....:{ :{ :{

    I NEED HELP!!!!
     
  2. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar zit je? Buiten achter zo'n groot ding verscholen of in de deuropening? Al is het buiten achter dat ding dat zit hij recht boven je op het balkon, daar had ik namelijk ook uren naar lopen zoeken. Maar soms zie je ooka alleen maar een paar koppies boven het muurtje uitsteken dus goed kijken.

    Ohja en het hoort hier trouwens ook niet.
     
  3. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het met teargas en smoke grenades gedaan.. Gewoon alles achter dat muurtje gooien ( wel verspreid voor zo groot mogelijk effect :)) en dan kunnen ze jou niet zien, jij hun wel. Of ze kunnen moeilijk ademen en dan staan ze gewoon stil, en kan je ze neerschieten.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die hostage is niet waar ze op schieten, die kan je laten voor wat het/ze is :) Ga in die deuropening zitten, commandeer je team naar binnen zodat ze niet aan flarden worden geschoten. Wacht tot ze komen, en knal ze af. Ga niet teveel uit die deuropening. Als er een tijdje niemand meer komt, ga je er iets uit en kijk je naar de balustrade links waar vast nog wel iets zit. Het is even weten wat je moet doen, en hoe 'ruig' je het spelen kan maar dan is het best te doen.

    Ik verplaats hem overigens even naar het Game Help forum :)
     
  5. alieno

    alieno Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed!!!!!
    ik zit vaak achter die doos en dan ga ik affentoe om de hoek naar rechts kijken maar hij zit dus op het dak of 2de verdieping??
    :) :) :)
     
  6. Zjoerd

    Zjoerd Aftermath...

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et zo gedaan: mijn eigen mannetje naar binnen gestuurd (terug in die deur), en dan zelf in de deur opening gaan zitten, en dan heb je precies tegenover je een balkon waar een mannetje aan komt rennen, waardoor ik heel vaak dood ben gegaan. die kan je nu zo neer schieten. toen ik die een maal had dood geschoten ging ik gewoon weer dat pleintje toe, af en toe een flasbang gooien, en gewwon raak schieten..
     
  7. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Is dat in die Villa, hoeveelste veld?
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste!!
    :) :) :)

    heb hem gehaald!!:cool: :cool: :cool:
    heel opeens kwam ie aan de overkant tevoorschijn van die doos bij die doos en ik gelijk aimen en HEADSHOT!!!!!*) *) *)
     
  9. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon gekeken waar ze vandaan kwamen tot ik dood ging, dan de volgende keer restarten, granaten daarheen gooien, thermals aan, en alles afknallen
     
  10. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, zo kan het ook!!!:) :) :)
     
  11. TheBlackEagle

    TheBlackEagle FullCourt

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon snel met smoke binnenstormen en dan idd met de thermals op knallen maar.
     
  12. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    zo deed ik het ook
     
  13. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm...ik heb het heel anders gedaan en niet met die deuropening, ik liet Weber daar achter die openhaard (of iets anders, weet ik veel) zitten en hij was opeens een 1337 en had dus alles voor de linkerhelft, toen heb ik een teargas grenede da stomme balkon opgegooit waar die gast opeens komt, toen was Weber neer en het duurde toen een eeuwigheid totdat die heli kwam...dus ik ff kijken als ik niet iemand over het hoofd zag, en dat was zo en werd neergeknalt...dus opnieuw begonnen...binnen 2x gehaalt maar je moet ook saven voor die deur (deed ik dan)
     

Deel Deze Pagina