Ej ik heb nu een paar van die vaage bestandjes die eindigen op .ugd .usr .opt die zijn van pizzadox maar hoe kan ik die dan opstarten enz???...en waar kan ik dan gewoon het normaale programma pizzadox downloaden? of is dat niet nodig dan??
Ik heb een tijd geleden een trainer voor GTA: Vice City gedownload. Die moest je gewoon uitpakken, en dan opstarten, en dan het spel opstarten. Dan kan je de 'hotkeys' gebruiken voor bijv. geen politie. Voor welke game wil je er dan een gebruiken?
ik heb nfs u bijna uitgespeeld op de pc, toen me pc crachte en heel veel files weg waren, nu heb ik geen zin om over nieuw te beginnen en las ik ergens om die pizzadox dinges te downloaden, nou dat heb ik gedaan (al bij verschillende sites) maar dan als ik dat uitpak krijg ik alleen die gekke bovenstaande bestandjes.... ik kan ze niet opene ofzo...en wil graag weten of ik nog een trainger/.exe progie nodig heb om ze aftespelen ofzo of moet ik ze gewoon in ze zelfe mappen doen als nfs u ofzo...ik weet het niet
Staat er geen .nfo bestandje bij? Die naam moet je dan even veranderen naar .txt en dan lezen. Meestal staat daar belangrijke info in.
dat zijn saves zodat alles unlocked is in NFS. Gewoon in de save directory gooien van nfs underground. Ik geloof er alleen niks van dat je pc crashte en dat er toen files wegwaren, geef gewoon toe dat je ff gaat cheaten zodat je een vette bak kan maken zodat je met die bak op internet kan racen.
je hoeft je niet te schamen als je cheat dan doen meerdere slechte gamers . maar zulke dingen moet je meestal in de map van je save files doen edit// zie al dat wixx het heeft uitgelegd
Hoort dit niet bij Overige console's + PC / Internet , aangezien dit geen xboxgame is (eigenlijk wel), maar over pc gaat (tenzij het illegale praktijk is)