Tja, als je ongeveer 200-300 pics hebt is het wel zo eerlijk om die met anderen te delen Maak nog wel ff een top tien.. m'n vriendin komt pas over een half uur
Mooie wagentjes hier! Heb nu eindelijk de Skyline...echt masterlijk . Heb nu bijna alle Performance Level 3 behalve de laatste 3 (waaronder NOS). Maar hij gaat echt zooo hard . Jammer dat ik geen Digi-cam heb om hier wat foto's ervan neer te zetten
ik wil op de voorkant ook een sticker, maar dan zit die de hle tijd te zeuren dat je eerst die mooie moterkap moet weghalen. kan dit op een een of andere manier???
ik heb nu ook skyline en alle lvl 3 , en hij gaat nu wel belachelijk snel enzo, maar ik vind die auto gewoon lelijk :{ is er geen andere , mooiere, auto , die ook zo snel is, en net zo snel optrekt, en net zo makkelijk stuurt?
ja idd, heb nu ook de Skyline (echt lelijke auto!!!) en wil eerst alle Level 3 performance dingen halen (heb ze toch bijna) en ruil 'm dan in voor een andere..want als ik dat nu wil doen, gaan ze er iets op achteruit...dus ik wacht nog heel eventjes en dan pak ik een Eclipse of een Supra ofzow...alles is beter dan die Skyline!
k d8 eerst ook dat het tot 3 ging...nog geen 4 gezien save games staan in \Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground\ bij windows xp igg die map zal je eerst niet zien, je moet gewoon de bonvestaande link kopieren in je adresbalk van exploren, en dan komt ie vanzelf...
Ben bij race 85..weet iemand wanneer je die special Paints krijgt? Dus die Mettalic en die inelkaar overlopende? Want die staan er al wel, maar nog met een slotje eroverheen . Weet iemand bij welke race je die krijgt?
kan je er al wel eentje selecteren??...want dan moet je gewoon eerst ff eentje kopen, en dan is alles geunlockt van die paint shit.. suc6