Heey mensen ik heb in een gamemagazine review en preview gelezen van het spel Manhunt en deze lijkt me echt gruwlijk maar hij is alleen nog maar voor PS2... Weten jullie misschien of ie uitkomt op onze xbox
Hij is van Rockstar, dus misschien komt ie nog naar de xbox, net als gta http://www.rockstargames.com/manhunt/ er staat hier nog niets
kijk maar naar de main page daar staat een bericht over dat rockstar xbox gaat ondesteunen en daar staat ook bij dat manhunt naar de doos komt: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4552
Overhyped spel,saai moordje hier moordje daar,en dat tot aan het einde van het spel......Ik had hem op de PS2 maar ruilde hem meteen weer in voor een ander spel.
Ik zelf moet het van manhunt niet hebben maar dat ze xbox net zo sterk als de PS2 gaan supporten vin ik mega nieuws stel je voor iedereen die GTA san andreas wil kiest maar gewoon de xbox omdat de prijs gelijk is (zou dat eind 2004 nog steeds zo zijn?) enzo en gewoon veel beter
Dit spel vind ik dus echt ziek. Het spel zelf gaat waarschijnlijk goed verkopen omdat het van Rockstar is, en Rockstar= GTA. Jammer dat ie lang niet zo goed is als GTA.
Aggie ik ben het compleet met je eens. wie vindt het nou leuk om mensen op zon gruwlijk mogelijke manier mensen te doden? Ik zou vinden dat dit spel geband moest worden
GTA San Adreas gaat echt niet meteen naar xbox. Eerst wordt ie exlclusief voor PS2 uitgebracht en na een tijd ook voor xbox. Net als met Vice City Niet dat het me uitmaakt ofzo want ik heb ook een PS2
Hoe weet jij dat? Ook als GTA 5 eerst naar de ps2 gaat en daarna geport wordt naar de xbox is het groot nieuws. (niet te ver offtopic gaan)
Misschien gaat dit gebeuren maar het is toch niet officieel? Anders zouden alle xbox sites/magazines volstaan met dit nieuws.
Ik denk dat ik deze game gewoon zo gruwelijk vind (in de zin van vies, ranzig, lomp geweld) dat ik hem echt niet ga kopen. Geweld in games vind ik oké, maar waar het centraal staat iemand de hersenen uit z'n kop te rammen... Nee dankje.
kom maar op met het bruute geweld kom maaar.. kom maar, kom maar mij lijkt dit spel vet strak dat komt omdat ik het meeste geweld in games wel mis enigste geweldadige spel vind ik tog sof2 de rest allemaal soft stuff enal, achja... je hebt van die mensen die niet tegen zwaar geweld kunnen en je hebt van die mensen die gaan helemaal flippen als ze dit spel spelen of al zien en der zijn mensen die dit spel gewoon spelen en vet vinden
Ik vindt het hastikke kewl Als ze het goed hadden uitgewerkt :{ Jammer dat het zo'n B-spel is geworden, en de graphics nogal klote zijn. Het concept is wel heel orgineel, "heel luguber I like that!
De graphics van Manhunt slecht? Waar baseer je je op? Waarschijnlijk op een paar slechte screenshots, toch? Nou ik heb het spel op de PS2 en hij is grafisch juist sterk! Dus ik verwacht dat Manhunt er op de Xbox minstens zo goed of zelfs nog beter zal uitzien... Vergis je niet! En wat de gameplay betreft: het is een bruut en gewelddadig spel, dat klopt... Als iemand daar niet tegen kan, koop het spel dan niet... Maar ga niet voor anderen uitmaken of een game moet worden geband of zoiets... Kom op nou, dat is toch flauwekul... Ik ga toch ook niet zeggen dat Halo vol met moordlust zit? Ik heb Halo zelf en je schiet niet voor niets al die aliens naar de andere wereld, erg gewelddadig, nietwaar? Laten we het a.u.b. niet hebben over geweld in games, want daar komen we nooit uit... Die discussie is al zo vaak gevoerd... Koop het spel of niet en verder geen gedoe...
De graphics van manhunt zijn zeker niet slecht, Bij gamefacts(mtv of tmf) zag je ingame! zag er zeker niet verkeerd uit, brute gameplay en je kan de missie op honderde manieren uitspelen, dat voegt weer iets mee replay toe!
Nee nee, een vriend van mij heeft een PS2 & Manhunt. Ik vindt het er zo grauwig & vaal uitzien, niet slecht, maar zeg maar: ''het had beter gekunt''. Maar het concept is echt heel.. tja, cool Hopen dat rockstar ooit nog met een Manhunt 2 komt
Nou dat van die honderden mogelijkheden om een level uit te spelen klopt niet echt hoor. Tja je kunt er voor kiezen om een tegenstander dan eens vanuit die hoek te besluipen en af te maken en dan weer eens vanuit een andere hoek enz. En of je maakt een tegenstander af met een plastic zak of een honkbalnuppel en je kunt natuurlijk 3 verschillende executiestylen toepassen, maar in de praktijk stelt dat allemaal echt niet veel voor. En de replaywaarde al helemaal niet. Om de doodsimpele reden dat je level na level precies hetzelfde doet. Er zullen echt maar weinig mensen zijn die het spel na het uitspelen nog eens opnieuw zullen gaan spelen. En toch vind ik het een verdomd lekker spelletje (ik heb het nu natuurlijk over de PS2 versie) omdat de sfeer en de spanning zo ontzettend goed is. En tja de graphics lijken misschien niet goed, maar dat komt juist omdat je alles als het ware door de lens van oude camera's ziet en dat komt de sfeer alleen maar ten goede. En wat betreft het overdadige geweld, ach je moord heus geen onschuldige mensen af maar gestoorde pschyopaten en bendeleden. En als je er niet tegen kunt of het hele idee weerzinwekkend vind dan moet je dit soort games ook gewoon niet spelen. Zelf vind ik het echter heerlijk om die gasten zo gruwelijk mogelijk af te maken. Desondanks zal dit spel echt niet zo een geweldige aanwinst voor de Xbox worden. Op de PS2 scoort het ook niet geweldig, maar dit is dan ook echt een game voor de liefhebber en niet voor de massa.