Okeeeeeeej LOMP topic, maar toch wil ik weten wat jullie slechtse ervaringen zijn met spellen, en welke echt MIN zijn...
ehm tenka op de PSX zoog, net als dodgem arena en skate or die was ook klote maar dat kwam om dat ik er toen niets van snapte, en zo'n klote penguin spel op de NES was irritant en nog wel meer....:{
MIJN slechte spel??? pooohhhh....Veel ben ik vergeten omdat ze zo slecht zijn haha maar ehm, wat mij een slecht spel lijkt is ehm...geen idee
en van overboard word je opgefokt en ga je met dingen gooien(kan wel leuk zijn als iemand anders et speelt en jij kijkt hoe hij krankzinnig wordt) EN RIDGE RACER!!! KUTZOOOOI MAN< veeeel te arcade
ioverbroard overboard is toch met die schepen en die bommen ofzoiets he? boh vreselijk spel hoe ze dat hebben kunnen uitbrengen zeg haha! nee dat was echt niks, vreselijk saai, allemaal dezelfde levels, ecjt stom! bedankt nu weet ik er ook een
hehe zoals ik al zei in een andere thread.. "Altered Beast" Probeer er nog slechtere verzinnen maar dat lukt nu gewoon niet Tenka.. hey die heb ik ook nog gehad.. hehehe.. egh, kan me alleen niet herinneren dat ik die slecht vond.. kan er eigenlijk weinig van herinneren.. weet alleen dat ik m' gehad heb..
Wat dacht je van Army men 3D? Heb ik kopie van gehad, één keer gespeeld. Ridge Racer is ook suf ja....
JA! Altered beast is wel het meest frustrerende spel dat er is. Mijn broer's tandafdruk stond in mijn controller. Kreeg vreemde blikken toen ik mijn systeem probeerde te verkopen.
Hij was inderdaad BBB (BaggerBeyondBelief).. Heb hem ook heel snel weg gedaan.. kon hem iemand anders in zijn maag splitsen.. En geloof het of niet die vond hem goed.. ????????? Tja, there's one born every minute...
hahahahahaha Die was ook zwaar BBB ja.. maar zo slecht als Altered? Moon Walker had 1 voordeel boven Altered.. Michael Jackson.. ... egh...??? lol.. Je heb gelijk.. absoluut.. Het is een voordeel voor Altered die had geen Michael Jackson.. hahaha Maar het is een close race tussen die 2..
Oke oke: gooien we nog ene in de strijd om het nog interessanter te maken, Nemesis: Ariel: the little mermaid, voor de megadrive! Als die niet "BBB" is, dan ben vreet ik mijn xbox op!
hahaha nou aangezien ik dat je Xbox niet wil aandoen, Yep die is ook zwaar BBB.. lol.. Lion King was er ook zo 1 .. hoewel Ariel echt slechter is.. Duidelijk spellen die lekker gehaast zijn waarmee niet al te veel moeite is genomen omdat ze toch wel door de kids gekocht worden die de films hebben gezien..
Lion King was niet zo bizar slecht. Tarzan aan de andere kant was om te huilen! Maar ff on-topic blijven: the seventh guest....zogenaamd eng en griezelig......eeuuuugghh. Mijn schoonmoeder in vleeskleurige onderbroek een salto zien maken van een duikplank en vervolgens te pletter zien slaan omdat ze niet ver genoeg sprong om het water te halen is nog erger....! En onze geliefde Cryo-games collection anyone? Barf! :r