Project Gotham Racing 2 of Need For Speed Underground.. PGR 2 lijkt mij beter.. maar ik weet het niet, want ik heb hem nog niet gespeeld.. kan iemand mij vertellen welke er beter is??
Ik heb PGR2 en Underground op de PS2(ivm online gebeuren) Maar ik vind PGR2 veel beter. Meer auto's, mooiere steden(NFS is alleen 's nachts) veel meer races en uitdagingen. En als je live hebt is PGR2 helemaal de bom.
Tja. NFS: UG is een zware arcaderacer. VEel flashy stuff, dik opgevoerde scheurijzers die flink te tunen en customizen zijn. In PGR2 is dat niet mogelijk. Is veel realistischer (hoewel de arcade roots teug te vinden zijn) en de wagens zijn exacte kopies van de werkelijkheid. Verder heeft PGR2 een uitgebreide Xbox Live functie, dus mocht je Live hebben.. dan zou ik zowiezo al gaan voor PGR2.
damn hier zijn al zo veel threads van gemaakt. feit is dat pgr2 wel hoger cijfer kreeg hier. waarschijnlijk word je strax wel naar een thread gewezen waar van alles in staat btw je kan ook gewoon op www.xboxworld.nl op reviews van PGR2 en NFSU gaan zoeken en zelf vergelijken
ja koop PGR2. Koop NFS: U op de pc (ik zeg niet illegaal want dat mag niet, maar ik bedoel het wel ). NFS: U is wel leuk maar alleen omdat je je bak helemaal kan customizen.
houd je van arcade racing dan ga je gwoon voor need for speed underground en hou je meer van de realistische feel dan ga je voor project gotham racing 2 heb underground nie egt getest...wel gzien.... maar met pgr2 doe je wel egt veeeel langer... en als je live hebt is ie al helemaal geweldig... maar als je dus egt niet van realistisch racen houdt moet je voor underground gaan
Check de main website voor de reviews van beide titels en dan kun je voor jezelf bepalen welk van de 2 games je het meest aanspreekt. Even een persoonlijke mening: PGR2: -Racen met wat duurdere wagens -Goede Single en Multiplayer -Geweldig competitie gevoel NFS U: -Racen met middenklasse wagens -Leuk om je auto te stylen en te "tunen" qua kwaliteit vind ik PGR2 beter. Nogmaals lees de reviews op de main website voor lekker veel en goede informatie en trek je eigen conclusies [closed]