ik vroeg me af waar jullie altyd je games koopt? De prijzen in de winkels zijn overal hetzelfde, behalve mediamarkt denk. Ik was aan het zoeken naar games op inet bij oa bol.com, maar dan zijn ze niet goedkoper. Zijn er sites waar ze goedkoop zijn, maar dan wel in nederland? en ruilen? ik zag net dat dat kan bij de winkel replay.
www.gcshop.nl www.gamerelease.com da zijn goeie site's, maar bij mij in t dorp is de bart smit ook nog altijd goedkoper dan andere winkels... maar op die site's scheelt toch 10% tot 20% mzzls Benniekuh
koop mn games vaak bij bart smit omdat me tante daar werkt dus krijg k 15% korting k had mn xbox op deze manier ook voor 150 euro vorig jaar
de prijzen zijn zeker niet altijd hetzelfde in de winkels hoor je moet gwoon goed zoeken en als je veel geluk hebt kun je nog wel eens 20 euro winst hebben ofzo
www.gcshop.nl, daar koop ik tegenwoordig al me games. Goede service, en de games altijd op tijd binnen voor een mooie prijs. Verder: www.nedgame.nl www.gamerelease.nl www.replay.nl www.muchogames.nl www.pcmedia.nl