[XOne] Na ongeveer 30 minuten spelen valt m'n verbinding weg op live!!

Discussie in 'Games' gestart door xboxdennis, 22 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n verbinding valt dus na ongeveer 30 minuten spelen op live uit, ik word dat gwoon uit de game gehaald en moet weer opnieuw inloggen. Dit gaat tegelijk met de msn van m'n broer die dan ook uitvalt terwijl als ik niet op live zit msn het gwoon blijft doen.......

    Wie weet wat ik moet doen :confused::confused:

    Alvast bedankt

    Greetz, Dizzle NL
     
  2. Quen

    Quen XboX LiVe

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Reply Verbinding

    En doet Unreal Championship het goed zonder MSN? (probeer is uit zonder Msn open te hebben staan)
     
  3. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Of niet dowloaden tijdens het spelen, dat helpt ook wel meestal.
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    als xbox live en MSN tegelijk uitvallen, ligt het denk ik niet aan het tegelijk aanhebben. mischien heb je ergens een optie aanstaan die de verbinding automatisch verbreekt na zoveel minuten.
     
  5. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is bij alle spelen zo, en ik kan niet msn uitzetten is van me broer en die wil dat niet........ En ik dload ook niet....
     
  6. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    welke provider heb je?
     
  7. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    moet je ff bij je verbinding opties kijken. want waarschijnlijk heb je iets aanstaan dat als je 30 minuten niks doet met het internet de verbinding automatisch word verbroken
     
  8. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb planet adsl, maar me broer is gwoon aant msn en dat valt precies tegelijk uit met xbox live, terwijl als xboxlive niet aan staat hij gwoon aan blijft, en ik weet zeker dat er nix staat ingesteld datie na 30 mins uitvalt :confused::confused:. Ik snap er zelf egt nix van. En ik heb wel is geprobeerd als me broer snachts van msn is te xboxliven, dan valtie nooit uit......
     
  9. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Logisch, Xbox Live verbruikt bandwith, en internet ook. Oftewel het kan niet tegelijk, heb ik ook. Je zult het af moeten wisselen.
     
  10. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je? Najah das wel stom :confused: kheb nu 1024/320, maar vanaf 15 januari 2048/320 denk je dat het dan over zal zijn??
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2003
  11. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft meer met je upload snelheid te maken, dacht ik.
    Ik weet het niet zeker.
     
  12. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat d8 ik zelf ook maarjah is dat ook zo.....
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    320 is een flinke upload snelheid. Minimum is 128 en daar zit je ruim boven. Zou niet uit mogen maken. Denk dat er toch ergens iets zit wat na 30 min verbinding verbreekt. (hoeft niet per se in msn of live te zitten).
     
  14. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar kijk als ik gwoon geen live speel valt internet niet uit.....................
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, waarschijnlijk gaat je broer dan net op msn. Heb ik ook dan verbreekt ie de verbinding voor 30 sec :\. Daarna heb ik weer verbinding. Ik dek dus dat het door MSN komt
     
  16. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    hee dat heb ik ook gehad ik heb demon maar dat lag aan me modem die was defect internet gaat door maar heel langzaam en dat was te weinig om op live te spelen en dus verbreekt de connectie.. ik zou zeggen check je modem
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    praat maar verder in de centrale planet topic

    Dit is namelijk een provider kwestie ... bandwidth is in orde though ... vaak is het inderdaad de modem ... wat je kan doen is je provider bellen ... mijn computer disconnect elke 30 minuten (als je xbox zegt geen support)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina