multiplayer 4 person splitscreen

Discussie in 'Algemeen' gestart door insanegamer, 18 dec 2003.

1. insanegamer

insanegamer ..::PlayMore::..

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik vroeg me af, als ik nou splitscreen spellen speel als halo, brute force, met 4 vrienden..is dat dan nog wel overzichtelijk? i

k heb een tv-tje van 52 cm diagonaal... heeft iemand dit alles gedaan? beviel et positief? ik bedoel, mij lijkt het masterlijk om halo met 4ren te spelen=> 2 warthogs tegen elkaar, of met 4 ghosts rond karren!!! En brute force kent Team Deathmatch...dan bestuurt iedereen dus 4 characters=> 16 rondknallende maniacs op 1 beeld! maaarr....wel splitscreen, ik heb geen L!ve.

mijn vraag is dus, IS DIT NOG WEL TE DOEN? OF SNAP JE ER DAN GEEN BAL MEER VAN WAT JE DOET?

2. gerjan

gerjan Guest

Tis te doen als je 10cm van je tv af zit:) anders moet je toch echt een grotere tv, of 2 vs 2 met 2 xboxen+2 tv's(system link)

3. alibi

alibi Guest

het is wel te doen maar het beeld is natuurlijk niet echt groot. ik doe het wel eens met timesplitters 2, halo, project gotham.

je kan beter inderdaad gewoon zoveel mogelijk system link toepassen, als dat mogelijk is.

4. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    het is cker te doen maar zoals je al zei word t wel een beetje onoverzichtelijk, maar in een redelijk rustige shooter als halo heb je daar weinig last van. je kan natuurlijk ook voor 5 euro een crosslinked cable kopen en gaan systemlinken

5. insanegamer

Leuk Bevonden:
    0
  6. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaat makkelijk, doe ik wel eens met medal of honor en brute force en crymon skies, je moet wel een beetje dichtbij gaan zitten maar verder gaat het super

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    same here,
    ik speel wel vaker met 2 personen dan met meer, ik en iemand anders dus.

8. insanegamer

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook mogelijk bij Midtownmadness3 ?

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nee.

10. insanegamer

Leuk Bevonden:
    0
    welke realistische shooter is aan te raden voor 4person splitscreen? Ghost Recon heeft het niet..

11. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen Unreal Championship, maar als je een meer realistische shooter wil, weet ik het niet goed...XIII misschien?Maar ik weet niet goed of dat met 4 gaat, met 2 in ieder geval wel...

Laatst bewerkt: 21 dec 2003
  12. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een site over dat system linken?

13. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb best wel een klein tvtje.
    alleen ik speel bijna alleen maar met zijn 2en omdat het anders niet te zien is.
    als er 4 vrienden zijn ga ik op de tv van mijn broer spelen, die heeft wel weer wat een grotere tv.

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nah, es geht he, beneden op breedbeeld gaat het prima maar op zo'n baby tv'tje (52cm moet lukken!) is Halo met 4 man ook cool.
    Ga alleen niet snipen ofzo want schermpje kijken is onvermijdelijk, ook al wil je het niet! Gewoon CTF of Team DeathMatch, daar gaat het niet om waar je zit maar dat je er zit }:]

15. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    Rainbow Six 3 is zeker een aanrader en heeft de sytem link optie.:D

16. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik vind zelf dat het niet echt te doen is om met zijn 3en of meer te spelen...
    je schermpje wordt dan gwoon zo klein dat je niet echt goed meer ziet wat je doet en de graphics worden bij sommige games wel wat minder en dus wordt alles btje onduidelijker...
    ik raad je aan om games te kopen waarbij je met zijn allen op een scherm speelt...zijn er ook nog wel te vinden":
    dead or alive 3
    kung fu chaos
    mortal kombat
    dead or alive extreme beach volleyball(wel alleen maar met zijn 2en:'-( )
    en hunter the reckoning en redeemer
    zie je er is ook genoeg zonder splintscreen als je maar goed genoeg zoekt_O_

17. insanegamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu wat gelezen over hunter the reckoning en redeemer. Maar kan je dit ook met zn 4en tegen elkaar spelen, zonder splitscreen? of alleen de lvls halen?
    (tnx voort lijstje btw)

18. Vortex

Vortex Banana!

Leuk Bevonden:
    0
    Halo met ze 4en op 1 tv'tje is super wreed, maar met brute force heb je niet echt veel overzicht, ik raad het niet aan iig!

19. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Hebje nou ook 2 dezelfde spellen nodig om met dat spel te systemlinken?
    Of is 1 spel al genoeg?

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    2 dezelfde

Deel Deze Pagina