Ik weet niet of dit al eerder hier gepost was, maar toch meld ik het ff : nedgame heeft al een aantal weekjes een xbox te koop voor 149 euro. De ps2 is daar 169 en de gamecube 79 Hoe kunnen zij voor die prijzen leveren ????
Die Xbox is zo goedkoop omdat je dus ook alleen maar een Xbox met 1 controller erbij krijgt. Meer niet. Als je dat dan vergelijkt met het Xbox Massive Pack waar je 2 controllers, 3 games en een Live proefabonnement krijgt voor 219 euro of de Xbox Systeem Limited Bundel met 2 games en een Live proefabonnement voor 189 euro dan valt dat eigenlijk best wel mee. Hetzelfde geldt voor de PS2 en de GameCube.
Als je boven de €100 besteed (excl. console), betaal je geen verzendkosten bij www.nedgame.nl. Over het algemeen kan je online je spellen goedkoper kopen incl. verzendkosten dan bij de Bart Smit, Intertoys, etc.. in de buurt
DAARBIJ komt ook nog eens dat nedgame NIET alleen online is..er zit in apeldoorn,enschede en groningen een filiaal van hun. Ik heb hem dus ook gehaald in Groningen..vandaar Het heeft volgens mij ook niets te maken met zogenaamde geruchten over het goedkoper worden van de xbox. Dit was anders ook echt wel aangekondigd op sites als xbox-scene.com etc. en zal niet door alleen nedgame gedaan worden Ik denk gewoon dat het te maken heeft met een grote inkoop-actie ofzo van nedgame.
Welke winkel? Ik denk dat ik binnenkort ook maar een 2e Xbox erbij ga kopen waarbij je 2 of 3 topgames krijgt, 2 controllers etc... Kan ik hier met 2 Xbox-en tegelijk online