ff omhoog halen..
Dat is nu wel gelukt.. als ik op op de wxp pc op 'volledig netwerk' klik, zie ik alle mappen die ik gedeeld heb.. maar als ik dat bij de w98 pc doe, geeft hij een fout en moet ik maar van de Help gebruikmaken.. dat helpt dus ook niet.. OOK kan ik vanaf de wxp pc niet van de gedeelde mappen van de w98 pc gebruikmaken..
DE PC'S ZIEN ELKAAR GEWOON NIET!
hoe krijg ik het nou voor mekaar, dat ik alle bestanden van de w98 pc op de wxp pc kan bekijken en omgekeerd..
Moet ik subnetmaskers of ip-adressen instellen? moet ik wizards draaien? moet ik clients instellen? zo ja? hoe!? aargh, ik word er zo verdomdes gek van..
[edit] ok, first things first..
Als ik op de wxp pc Netwerkomgeving open, en daarna Volledig Netwerk open, laat hij de gedeelde harde schijf van die pc zien, en alle andere gedeelde mappen van DIE pc, maar niet de gedeelde HD en bestanden van de w98 pc..
Als ik echter op de w98 pc Netwerkomgeving open, en daarna Volledig Netwerk open, krijg ik de volgende foutmelding:
"Kan het netwerk niet doorzoeken. Kan geen verbinding maken met het netwerk. Zie de help-index bij probleemoplosser Netwerk, voor meer informatie"
De help-index is zeer onoverzichtelijk en legt niks fatsoenlijk uit.. ik snap er niks van.. Maar hoe komt het nou dat (terwijl ik bij alle pc's alleen maar de HD gedeeld heb) ik op de ene pc wel Volledig Netwerk kan openen, en op de ander niet?
Laatst bewerkt: 23 dec 2003