Nou, volgens mij heb ik ook nog een kaartje liggen... Iemand belang bij? Hij is voor de eerste die mij een PM stuurt Wow! Ik vind dit topic wel een echte kersgedachte... super idee twi... Merry Christmas zal ik dan maar zeggen !!
Ik hoop dat iedereen hier lekker in de kerstsfeer is (ik in ieder geval wel) en dat iedereen lekker goedgevig is Want ik zou wel graag zo'n kaartje willen.
4x 2 maanden in de aanbieding. Graag geen pm, maar klik ff op e-mail. 1ste komt 1ste maalt. Oftewel reageer en je krijgt (alleen de code dus). Laat maar weten bij interesse, groet, Cole
Ik heb er ook nog 1, als je mij ff een email stuurt dan krijg je hem, maar je moet natuurlijk wel een lvie game hebben en en CC.
ik heb er ook 1 voor de liefhebber.. ik had hem gekregen maar me pa wil niet z'n cc gebruiken, want hij is bang dat andere mensen dan ze rekening leeg kunnen halen..
andere mensen kunnen zijn rekening niet leeg halen hoor ... Microsoft zal nooit zij naam verwaarlozen
Er zit een kaart in Star Wars Jedi Knight Academy zie ik. Wie wil de code hebben voor de 2 month trial.
Ik zou wel zo een trial willen, (ik wou eigenlijk nog geen live hebben voordat Halo 2 uitkwam maar ik wil het toch proberen)