1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamecube kopen??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxgamer, 19 mei 2002.

  1. Chukie

    Chukie Casual-visitor

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendofan: Hoi

    Zal je is een plezier doen: Ik vind op dit moment de gamecube leukere games hebben dan de Xbox.
     
  2. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, krijgk nog cadeatjes ook, jullie zijn te lief joh, ik krijg er tranen van in m'n ogen :'-(...

    Heeej, weet je wat? Als we nog eens een discussietje deden? Wie doet er mee :9 En waarover gaan we discussieren? 8)
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind alles best als er maar een inhoudelijke discussie wordt gevoerd op feiten en niet op meniningen!
    Heb geen zin meer om te horen"Xbox controller is te groot"of "Gamecube controller is te klein"

    Een discussie misschien over de redenen waarvoor iemand een specifieke console koopt!!!

    Ik heb de Xbox dus gekocht omdat ik eens een andere console wilde, heb eigenlijk altijd nintendo gehad, PS2 trekt me niet vind ik te overhyped is al jaren lang neergezet als de meest moderne machine, maar moet het nou toch afleggen tegen de next-gens!


    Iemand!:D
     
  4. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    YaY, discussuh!!!

    Goed, ik, Nintendofan, de naam zegt het zelf, waarom ik Nintendo kiezen? Nintendogames = magic! Ik kan me best amuseren met een potje Halo of eens even MGS2 uitspelen maar games die van Nintendo komen herken ik toch steeds weer, van Pikmin tot Eternal Darkness (over een weekje hebk em :D)...
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Precies, dus waar komt het op neer, iedereen voelt zich tot een bepaald soort games of gameplay aangetrokken.
    Ik zit af en toe ook nog lekker met mijn N64 te klooien, wordt door een groot gedeelte toch bepaald door de stemming waarin je op dat moment verkeerd denk ik.

    Ik heb nog een Gameboy, snes en N64 maar had eigenlijk geen zin meer om weer een mario, Zelda of kartgame aan te schaffen, zijn wel topgames maar ik ben er een beetje op uitgekeken geraakt.Ik was gewoon toe aan een hele nieuwe game-ervaring, compleet nieuwe console en nieuwe spelervaring.

    Ik vind dat de gamers eigenlijk blij mogen zijn met nog een console op de markt, want als je ziet wat er sinds de Xbox en Gc lancering al aan prijsdalingen is geweest, zijn wij de uiteindelijke winnaars.
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik heb net nog wat Mario Allstars gespeeld..:)

    En ik was geen uiteindelijke winnaar, ik betaalde de volle pot omdat ik em geimporteerd heb :'-(
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja je hebt van die ongeduldige mensen he;)

    het spreekwoord was toch:

    Verandering van spijs doet eten!

    en daarom heb ik voor de Xbox gekozen.
     
  8. Erik

    Erik aka XerO

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) Goei keus
     
  9. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de GC games leuk vindt moet je hem zeker kopen..

    Alleen denk ik wel dat de Xbox meer variatie aan games gaat bieden dan de GC, zeker als we ook GC-style games als Blinx, Sega Soccer Slam & Kung Fu Fighting etc op de Xbox gaan krijgen..

    Keus is aan jezelf..
     

Deel Deze Pagina