wat na KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door funfairs, 23 dec 2003.

1. funfairs

funfairs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Ik heb SW KOTOR net uitgespeeld (dark side of the force) en bennatuurlijk van plan dit nog es te doen (light side dan wel) maar wil daar liever even mee wachten en me op en ander spel storten waar ik me helemaal kan in uitleven net zoals dat et geval was bij KOTOR .... maar welk spel zou ik moeten kopen , ik geraak er ma nie uit , ... niet uit re- of pre-views, niet uit forums, ...
    welk spel kan er aan KOTOR tippen (of bijna toch) ????
    hoeft niet hetzelfde genre te zijn (mag wel!)
    maar et moet wel zo meeslepend, spannend, avontuurlijk,... als KOTOR en het liefst herspeelbaar ( min 2 verhaallijnen bv)

ik hoop veel reaktie op mijn vraag te krijgen want ik weet bijna zeker dat er nog mensen zijn die nie weten wa gekocht na SW KOTOR!!!

DANK UUUUUUUUUUUUUUUU _O_ _O_ _O_

2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    je zou na kotor revieuws kunnen lezen :D

3. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf metal gear solid 2 heel goed , want het heeft een geweldig verhaal net als KOTOR en het ziet er goed uit , en er zit lekker veel aktie in. Ik was er helemaal verslaaft aan toen ik hem net had

4. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja vind ik ook MGS 2 is echt heel goed

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    wat dacht je van jedi acadamy?

6. funfairs

funfairs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer eb em al van een vriend geleend en uitgespleelt, toch bedankt.... anders nog andere games?
    hoe zit da eigenlijk met die morrowind goty edition? wanneerkomt die uit, moet ik d'rop wachtte of gewoon de originele kopen , is et wel verstandig morrowind kopen na KOTOR te hebbe uitgespeeld?

7. funfairs

funfairs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jedi academy? actiespel zeker? ga effe chekken!

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    jep opvolger van jedi outcast

9. funfairs

funfairs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en gta double pack ma die is ook nog niet uit zeker he?
    (dan staat fable en jade empire ook op m n verlanglijstje) maar ik moet en ik zal nu een (enfin deze week) een spel moeten ebbe,...
    en sorry gasten mgs2 eb ik al uithespeeld en jedi academy denk ik da et noiks vo mij is .....

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    double pack zag ik laatst staan bij e-plaza of was dat ps2 hmmmz maar als ps2 uit is is xbox versie ook wel uit

11. funfairs

funfairs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en gta dp is goe.....????????

12. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het spel op binnen 30 uur uitgespeeld is dat niet een beetje snel?

13. Lionhard

Lionhard Guest

was het maar zo'n feest... hij komt pas 2 januari.. niet zo dom uit je nek lopen lullen dus...

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Morrowind GotY edition is het trouwens zeker wel waard om te kopen, als je kotor al hebt gespeelt. Sterker nog, voor mij gaat GOTY KOTOR overtreffen!
    Morrowind-addict:cool:

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik persoonlijk vind Shenmue 2 heel erg leuk. Misschien lijkt je dat wat het is ook nog goedkoop. Let wel je moet er wel veel geduld voor hebben.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies! Als je een spel wilt hebben waar je echt in het verhaal getrokken word dan is het wel Shenmue2. Zou in mijn top 5 niet ver onder KOTOR komen te staan in ieder geval. Die of Metal Gear Solid2.

17. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar wanneer komt de GOTY editie van Morrowind dan uit. In Amerika ligt hij al dik 2 maanden in de shops. Ik heb de orginele Morrowind en de GOTY moet ik zekers wel hebben.

Morrowind rules als je van RPG's houdt...

18. thagamer4life

thagamer4life kill to survive

Leuk Bevonden:
    0
    shenmue is ckers wel vet egt cooooool:D:D

19. Microsoft_Freak

Microsoft_Freak Evil-Cloud

Leuk Bevonden:
    0
    MorroWind *)

20. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    XIII heeft ook een goed verhaal, is alleen wel weer een actie game, Maar ik zou inderdaad op Morrowind GOTY wachten, Daar heb je voorlopig meer dan genoeg aan tot Fable en Jade Empire komen ;). Zeker omdat de uitbreidingen erbij zitten, ik hoop alleen voor je dat ze de laadtijden en het ingame laden iets hebben kunnen terugdringen, de laadtijden bij morrowind zijn echt lang. Dat heeft bij mij ervoor gezorgt hem te ruilen. Ik had het geduld er niet meer voor. Bij Kotor is dat gelukkig allemaal veel beter.

Laatst bewerkt: 24 dec 2003

Deel Deze Pagina