Ik heb een Samsung...wat was ik opgelucht zeg . Ik heb idd altijd alle soorten cd's kunnen afspelen. Maar ik wist niet dat deze ook gekopieerde dvd's kon afspelen. Ook DVD-spellen of gaat dat te ver...hehe. Zowiezo koop ik alles gewoon netjes op internet of in de winkel hoor.
Kheb een Phillips J-J... Kheb Halo, dat racespel , counterstrike en een rallyspel dat m'n zus al een tijd thuis had liggen X-Box is zeker een aardig speeltje...
Ah! En je wilde zo graag een Samsung . Heb je toch Counterstrike erbij gekocht...dan ga je zeker binnenkort snel je Xbox Live trial uitproberen. Dat wordt automatisch na 2 maanden verlengd, dus let wel op. Maar als jij Xbox live neemt dan moet ik het ook hebbuh! . Gaan we de boel ownen haha!!
jeeh samsung! wat gek eigenlijk dat het me nooit is opgevallen bij anderen dat ze een andere driver hadden. (maar mischien hebben we ook allemaal de zeflde...)
wordt nog steeds gezegd dat sommige drives cdrw met mp3's lezen xbox leest toch geen mp3's...let's try
Mijn Xbox pakte eerst wel gebrande cd's, nu niet meer . Leest nu helemaal niets meer wat gekopieerd is. Damn!
heb een tompson maar boeit me geen flikker gebruik het tog alleen om games te spelen en soms een dvd'tje te kijken