Kan iemand me vertelle hoe je dat laatste stukje van level 10 haalt bij halo ik kom echt niet verder. Alvast bedankt!
Ik neem aan dat je het autorijden bedoelt. Gewoon blijven rijden, als je eruit valt gewoon instappen en doorridjen. Ook aan het eind gewoon doorlopen, niet gaan schieten op vijanden, dat heeft geen nut.
Precies. Zoals het hierboven vermeld staat heb ik het ook gedaan. Lukt het niet gewoon overnieuw proberen
gwewoon doorblijven rijden nergens wat van aan trekken alleen vooruit blijven rijden en het laatste stukje lopen(soms kan het zijn dat je een bepaalde jump niet haalt in dat geval onthouden waar het was en extra aanloop nemen)
maar er is dan een moment dat ze zeggen dat je moet w88 op die brug; maar als je niet w8 dan heb je nog z"n 20 sec over. zo heb ik het toch gedaan
en gebruik de shortcurts, erg handig. en op het einde moet je vanuit het buitenkant naar de schip rennen... scheelt je monsters.
jup, op legendary moet je echter wel om je rugdekking moeten denken of schoten vanopzij de korte momenten dat je zonder dekking zit... op easy is succes gegarandeerd met deze tactiek..mits je de val overleeft met je jeep, das gewoon geluk hebben.
Legedary auto race! Met legedary haal ik dat race stuk gewoon niet! Maar ik zag ook iets van afkortingen staan! Lijkt me sterk trouwens aangezien het een recht stuk is. Maar zijn die afkortingen nou die stukken dat je door de zijkant van de muur moet, in zo'n opening?
weet je wat ik raar vond?? op legendary is het nog niet zo moeilijk hoor ik dacht dat je echt onderweg de heletijd geraakt zou zijn maar dat viel echt mee Spoiler en trouwens de outro op legendary is echt masterlijk als ze elkaar gaan omhelzen /Mod Spoilertags toegevoegd - Darkwing
Re: Legedary auto race! Op sommige rechte stukken heb je in het midden heel veel pilaren enzo waar je nogal moet kloten om er doorheen te gaan. Meestal heb je bij dit soort stukjes helemaal aan de linker of rechterkant een recht stuk weg zonder obstakel of iets dergerlijks.
In principe is het niet heel veel moeilijker dan op normal ofzo...ik vind alleen dat stuk irritant dat je zo'n grote jump maakt. echt irri, doe ik alles perfect pleurt ie op zijn bek..kan ik weer overnieuw beginnen. D'OH!! nog iemand tips bij dat stukje...?
Kwijtraakt? Is mij nog nooit overkomen, bovendien (even mierenneuken) het is Wartog! Trouwens verderop in het veld (rally) kom je op een bepaald suk waarbij je een flinke val maakt... Spring er precies op het moment uit waneer de auto bijna de grond raakt.. als het goed is overleef je het dan wel, ik had zelf altijd een probleem met dat level op dat punt.....