Tips Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Donkey, 24 dec 2003.

1. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag eens beter worden in Rb3.
    Geeft iemand tips en tactieken?
    Zou handig zijn_O_

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Goed oefenen :)

Hehe, nee ff serieus.
    De GA3A (ofzo) en de M16A2 zijn goede wapens. Steeds in salvo's vuren zodat de terugslag niet te groot wordt en de nauwkeurigheid niet te klein.

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    speel nooit tegen elite zoals ik! :cool: (slecht voor je elo die toch al nergens op slaat maar oke)

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat is die elo eigenlijk:confused: ik had 998 gisteravond

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    loop achter mensen aan die wel goed zijn, laat hun functioneren als schild terwijl jij je aiming skils probeert te verbeteren :cool:

6. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De GA3A vind ik niet bij equipment?
    Kan iemand zeggen waar hij staat?

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    het is G3A3

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb rbs3 sinds kort en heb even een vraagje over Xbox live...
    Hoe kan ik daar mijn wapens wisselen! Ik zie andere met veel betere wapens sjokken.!! En ik kan echt nergens vinden waar je je wapen kan kiezen!

9. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon, als je in de lobby zit en de match is afgelopen staat dat gewoon allemaal bij equipment:)

10. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vooral niet als een idioot door de maps heen racen. Je moet rustiglopen, en niet in 1 keer je hele munitie erdoor heen schieten. De eerste schoten van een salvo zijn het meest precies, dus schiet in korte salvo's (laden kost ook weer tijd).

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    sta stil bij schieten, maar beweeg zo snel mogelijk weer verder. Zoom in als je om hoekjes kijkt.
    Leer de sniper spots (Bijv in garage zie je vaak mensen van Green Team snipen vanachter de ton, een rek, of de muur aan hun kant van de' gang des doods' (waar iedereen granaten in pompt) Als Red Team snel om hoekje kijken en je zoom zo hebben dat je meteen die drie spots in het verzier hebt, als je een hoofdje ziet meteen de trekker overhalen.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    gewoon veel oefenen de maps uit je hoofd kennen (aan de green side en de red side) enige twijfels gooi een granaat zorg dat je nooit van 2 kanten aangevallen kan worden

13. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    De vijanden staan constant op de zelfde plaats waneer je het veld opnieuw speelt, weet je waar ze staan en hoe ze bewegen dan is het veelste simpel, zwaar irritant! Tevens een - puntje van het spel naar mijn mening.

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm dit is het live gedeelte he...

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Uhm dit is het live gedeelte he...

16. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb nu gevoeligheid op x-as 9 en y-as 6. Wat zijn jullie instellingen en verschilt mikken op live met de SP?

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    neen, dat is campen. campen en 50cal zijn de meest gehate zaken op live. anyway, als je iemand ziet campen, probeer hem dan gewoon langs een tweede weg om hem heen te komen en hem in zijn rug te pakken. campers zijn meestal dommekloten en kijken niet eens of er nog teammates leven die hun zij dekt
    so.....DO NOT CAMP!
    input: x=4, y=5

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    (loopt al een thread over sensivity's Klikkerdeklik)
    Je moet eigenlijk toch je eigen sensivity 'vinden'. Best niet te laag, om snel te kunnen reageren.
    Iedereen weet dat de G3A3 een goed wapen is, maar toch zijn niet enkel de G3A3 & M16 goede wapens; bv L85a of FAMAS en andere 'lichtere' wapens zijn vooral goed doordat ze stabieler zijn tijdens schieten en meer kogels hebben (en sommige sneller herladen). Vooral burstfire gebruiken.

19. tuit

tuit Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik granaten kan gooien, en dan bedoel ik eigenlijk hoe ik de optie granaat kan kiezen tijdens het spel.
    Aan het begin van een missie kan je voor twee wapens kiezen en twee accessoires.
    Nou weet ik dat je van wapen kan wisselen tijdens het spel door middel van de linkertrigger, maar hoe kan ik nou een granaat kiezen?

20. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de x knop een tijdje ingedrukt houden en dan kun je kiezen.

Deel Deze Pagina