halo2

Discussie in 'Algemeen' gestart door chris, 9 jul 2002.

1. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet er volgens jullie bij halo2 aangepast/toegevoegd/veranderd/weggehaalt worden om Halo te overtreffen??

mijn mening:
    -level editor
    -bots bij multiplayer
    -online met xbox live
    -meer voertuigen

Laatst bewerkt: 9 jul 2002
  2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Meer buitenlevels:9
    Meer levels

Bots idd, heel belangrijk en dat de MP dan op het niveau van Perfect Dark komt, voor de mensen die geen Xbox Live! hebben. Dan hejje echt een wrede game!:9

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bots bij MP hoef ik niet, maar lijkt me voor sommige mensen wel leuk.

meer voertuigen, meer levels (langere houdbaarheidsdatum) meer MP levels

maar het was toch al zeker dat halo 2 XBOX live ondersteund?

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meer guns, dat je er maar 2 bij je kan hebben vind ik wel cool, maar ik vind dat er vrij wijnig guns zijn, vergeleken met andere shooters.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    In ieder geval niet meer die enge beesten (breed/flood whatever) want die beesten zyn creepy as hell...

6. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    opzich zijn ze wel kewl, maar na een tijdje word je er echt gek van want ze blijven maar komen

7. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer alien guns en gewone mogen trouwens ook, en meer voertuigen zowel aliens en human, BOTS die mis ik. En ik zou het ook leuk vinden al de hele tijd die muziek op de achtergrond is.
    Dan word het een top spel :D

8. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    er moeten wel wat meer wapens komen ja.

9. Flood

Flood Guest

meer verschillende covenant..15 ofzo, waartegen je dan ook in multiplayer kan vechten.
    Meer voertuigen.
    veel meer grote multiplayer levels (vooral buiten).
    Misschien wat teamplay ofzo...lijkt me ook leuk

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    meer wapens kmis eigenlijk uzis en van die toere ok ik besef wel dat t vry dom is om met n uzi aliens te molle maar dan in deathmatch om elkaar tege te knalle
    meer levels
    meer voertuigen
    meer aliëns
    meer online mogelijkhede en online zoude ook me de aliens moete kunne knalle bv me nen elite ofzo of die blauwe schildpadde
    meer gebruik maken van verschillende weertypes: bv bij sneeuw n sneeuwscooter met n mitraleurtje ofzo
    en misschien ook iets tactischer maken nee schrap t laatste
    verlanglijstje af, nu effe wachte tot dr is dan zulle we zien; kmag misschien ondankbaar lijke me zoveel te wille maar kvon Halo echt vet ( nog alty) dus hoop ik dat den 2 eve goe zal zijn wat dat moeilijk zal worde

11. Boon1

Boon1 Guest

Niet van die 3 saaie eindlevels, de eerst 5 waren helemaal top maar daarna waren er toch wel wat saaie levels tussen.

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens, hoewel ikt nooit echt saai von, de laatste levels zijn bijna ook allemaal binne te doen, buitenlevels zijn lolliger, meer vrijheid en zow

13. Boon1

Boon1 Guest

Das waar, saai waren ze inderdaad niet maar ik verwachte steeds weer zon buitenlevel, en als je dan weer zon binnen achtig level krijgt ....... zonde dacht ik steeds.

14. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer de zelfde gebieden in twee levels gebruiken, beetje lui Bungie. Die sneeuw-levels zijn wel zwaar leuk maar toch......

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Wat geen bots??? Ben je gek?? Verklaar je zelf nader!! Waarom geen bots.

Nooit PD gespeeld?? Bots rulen de pan uit.
    Want met 4 mensen op zijn hoogst deathmatchen is nou niet mijn perfecte idee van multiplayeren en met 8 bots erbij ben je al met ze 12en en dan kom je toch echt wel in de buurt van een heerlijk schietfestijn waatvan je 33% ook nog es een levende lijve ziet (online rulez ook hoor, daar niet van, maar recht in de ogen kijken van degene die je afknalt is ook cool :D)

Perfect Dark ,<zucht> zo cool, alleen nou Halo, nu haat ik autoaim. je moet zelf richten. Daarom is de game niet meer leuk. Maar de game:
    replay waarde MP>> 10
    replay waarde SP>> ook een 10

MAANDEN gespeeld!!

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wie vertaald :{

17. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigelijk een beetje vind tegenvallen in HALO = dat het al snel errug eentonig word, het enige wat je doet = namelijk schieten, schieten, en ook nog een beetje schieten!!!

Nou zou je zeggen dat = niet zo raar in een schooter, mee eens maar mensen die wel eens HALF-LIFE op de PC hebben uitgespeeld weten misschien wel wat ik bedoel.

Ook dat = een schooter maar daar heb je helemaal niet het gevoel dat je allen maar aant schieten bent.

De herspeelbaarheid van HALO vind ik ook niet echt optimaal te noemen terwijl ik HALF-LIFE wel iets van 10 x heb uitgespeeld, dat blijft gewoon leuk!!

18. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot Deus Ex 2 komt. Heb je deel 1 gespeeld ? Dat is pas een toppertje.:)

19. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    er mogen van mij best bots in, maar van mij hoeft dat neit zo want dat vind ik niet leuk. In MP wil ik tegen echte mensen spelen, of ze nou naast me zitten, of een paar meter verderop met system link (dat roelt echt zwaar) of aan de andere kant van de wereld (xbox live) en niet tegen bots

Ik weet niet echt waarom, maar als ik weet dat ik in MP tegen A.I vecht vind ik het gelijk minder leuk

toen ik HALO voort eerst speelde kreeg ik een beetje een half-life gevoel, ik weet niet waarom. maar ik kreeg het gwoon

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Spoiler Alert
    Ik vraag me af hoe ze het spel nog HALO kunnen gaan noemen als Halo is opgeblazen....
    Of zou die drone een nieuwe Halo gaan bouwen? Beetje Death Star achtig zou dat zijn..

Deel Deze Pagina