Probleem RS3 headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DarkSoldier, 24 dec 2003.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, ik heb een probleem met mijn RS3 headset. Sinds gisteren horen de mensen mij wel, maar ik hen niet!:mad:

Ik weet niet hoe dit komt, en ik kan de mensen alleen nog maar horen als ik voice through speakers doe. Maar dit is irritant en zodra iemand begint te schieten versta ik er niks meer van. Ik weet niet of dit een softwareprobleem is, of dat mijn headset gewoon kapot is, kan iemand mij helpen of heeft iemand diet probleem al eens gehad?

2. _AnGeLic_LoTuS_

_AnGeLic_LoTuS_ Legato BlueSummers

Leuk Bevonden:
    0
    heb je de volume dingetje misschien zacht gezet dat je hen niet meer hoort? tenminste dat had ik ook. dom dom dom... |:-

3. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem gehad, de luidspreker is kapot in je headset. Wat ik gedaan heb; mailtje gestuurd naar Thrustmaster met goeie uitleg, dit mailtje uitgeprind meenemen naar de winkel waar je RS3 gekocht hebt en klaar is Kees, je headset zal omgeruild worden, omdat Thrustmaster je waarschijnlijk gezegd heeft dat de winkel dit moet doen.

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja, is bij mij ook ding werk van begin af aan al bagger en nu helemaal niet meer.

ik weet niet hoe ik die in zou moeten ruilen want heb hem van online shop.

wat is het e-mail adres van thrustmaster waar ik met dit probleem terrecht kan?

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Maar check dit eerst :p
    Dit had ik ook eens, en ik dus van WTF ?! :+

6. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    zo stom ben ik nou nog net niet, dat ding is gewoon kapot, en werkt maar half, al vanaf ik hem kocht.
    Ik neem aan dat ik nu ook spreek voor Darksoldier

@slofsky: wat is dat e-mail adres van thrustmaster waar je deze soort problemen kan melden.

7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Kun je me dat mailtje misschien geven? Als je em nog op je pc hebt?Want ik heb em namelijk al eens een keer omgeruild, de eerste dag, omdat ie kraakte. En sowieso weet ik niet of ik het bonnetje nog wel heb...........

8. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het mailtje op te zoeken, maar het wil niet echt lukken. Als het lukt post ik het z.s.m.

EDIT: Mailtje kan ik niet vinden, en de thrustmaster site is down :mad:.

Wat ik heb gedaan is daar een account aangemaakt, anders krijg je geen support. Als je eenmaal ingelogd bent kan je technical support kiezen en ze een mailtje sturen.

Wat ik erin gezet had was in grote lijnen dit:

Dear Sir/Madam,

The other day while I was playing online with friends of mine a weird thing occured. All of a sudden the sound from my headset dropped, but the microphone function still works. I tried turning the volume button up and down, I tried switching controllers and controller ports, but it didn't work. When I'm in a game and I select the option to have the speech go through the headset as well as on the TV I only hear the speech through my televisionset.

I'm hoping you can help me,

Best regards,

[Gooi je naam hier]

EDIT: Ik liet wel het bonnetje zien bij het omruilen bij de desbetreffende winkel. Het was na ongeveer 2 maanden.

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  9. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Dankje jongen, Ik kopieer et gewoon :p
    Maar ik je hebt je bonnetje van de winkel nodig, tog?

EDIT: Ik heb gehoord dat als je originele headset ( van microsoft) kapot gaat, dat je dan kan bellen en gratis een nieuwe krijgt, is dat zo?

10. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zo. Service nummer bellen, je serial nummer van je Xbox opgeven en hoppelakee.

11. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    serial nummer??? Waar kan ik dat vinden, in het menu ergens? En het nummer staat hier op de homepage, nietwaar?

12. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Onder op je xbox. Heb je nou nog een kapotte headset of wil je er 2 :confused:?

13. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn originele XBL headset is afgebroken, dat betekent dus dat ik em vast moet houden als ik wil praten, dit gaat dus niet. Daarom kocht ik RS3+headset, anders had ik er namelijk geen. Nu deze ook kapot is, en nu ik hoor dat je er een gratis krijgt, wil ik wel eentje bestellen bij Microsoft, deze is immers beter dan de RS3 headset. . .

14. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet er wel een geldige reden voor hebben, een technische fout dus. Als je je headset door de kamer hebt gesmeten heb je geen recht op een nieuwe.

15. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar bij de originele XBL headset toch wel of niet??? Microsoft stuurt je gewoon een nieuwe, en ze controleren niet of het wel echt een technische fout is of niet ( hij is namelijk afgebroken toen ik em af wilde doen)

16. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    is er geen mogelijkheid om via thrustmaster een nieuwe headset opgestuurt te krijgen. Ik heb de mijne namelijk via een online gameshop gekocht, en die hebben er sowieso geen meer en doen meestal ook niet meer aan garantie van die soort dingen. Ook het aantonen dat de headset kapot is is een beetje lastig op die manier.

17. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook nergens aan kunnen tonen dus dat moet het probleem niet zijn, waar het wel ligt is dat je hem niet kan omruilen bij een winkel. Ik zou contact opnemen met Thrustmaster en de online winkel, once Thrustmaster heeft geconstateerd dat het een technisch mankement betreft zullen zij vermelden dat de "verkoper" een nieuwe moet leveren, gooi dit mailtje van Thrustmaster met een mooi emailtje naar je onlineshop en het moet goed komen denk/hoop ik! Succes!

18. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    is er dan niet nog het probleem dat dit een limited edition is/was. Grote kans dat ze het niet meer willen/kunnen leveren.

19. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Limited Edition? Ik neem aan dat je de gewone RS3 Headset bedoelt, ja er zit een grote kans in dat de online winkel die niet apart naleverd, maar ik zeg altijd maar: "Wie niet waagt wie niet wint! (En wie niet n**kt krijgt geen kind)"

20. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    die is goed ;)

maar.........ik bestel een nieuwe bij microsoft denk ik, die vind ik beter dan die van thrustmaster. . .

Deel Deze Pagina