Ik heb een vraag over deze game. Hoeveel chapters heeft deze game??? En wat is het handigst om te doen als de Reaper (de dood, magere hein) komt??? Thanks.........
Thanks ben net in chapter 3. Maar maaken jullie geen gebruik van hem (the reaper) om iedereen te kille. Jammer genoeg lukt dit niet altijd
ik heb alleen de demo gespeeld en die eene keer dat ik em tegen kwam was ik hard weg gerend grappig spel ga het misschien nog kopen er staat in de demo dat er zo'n 100 levels zijn
vandaar maar het is echt een VET leuk spel. Vooral leuk om in het weekend te spelen. En met de donkere dagen!!!
Nou, valt me héééél erg tegen van Rare, niet een über-game zoals rare ze op de N64 maakte............
Op zich leuk, maar ik wat ik vreesde, kwam uit: veel tegenstanders slashen en anders niets. Af en toe die knoppen inrammen na geschrokken te zijn geeft het ook niet veel variatie. Hij is snel weer de deur uit gegaan voor mij.
ongeveer 100 levels ja, de een moeilijker dan de andere, sommigen ren je zo doorheen 5 chapters ja, beetje vaag spel is het trouwens wel maar wel leuk