Ik zit echt te twijfelen of ik dit spel zal kopen... de 1 is er positief over de ander niet... kdenk dat ik maar is ga kijken offie in de videotheek te vinden valt...
Maar die speelduur.. als die ene al op 55% was in 2 uur en als je m uitgespeeld hebt, wat kan je dan nog doen? en die zombies blijft het nog wel een beetje realistisch?
in het begin wel, maar dan hem je een episode met zombies, en je kunt nog alle dogbotjes vinden en ik vind het leuk om soms nog is rond te rijden. en met de speelduur, het is maar wanneer je die missies doet.
1: je kan gewoon wat rondscheuren en dat gewoon moorden en dieven oppakken. 2: de dogbones zoeken. 3: nie veel.
het zijn gouden hondenbotten die je meestal vind op parkeerplaatsen. je moet er 30 vinden, als je ze allemaal hebt gevonden dan krijg je de karakter: Snoop Dog. als je er 1 vind zie je de rest van de botten op je kaart. veel succes ermee.
als je een bus pakt kan je dan het camera-zicht veranderen, want je ziet niet veel van de weg met een bus.
hier zijn de plaatsen waar ze liggen. zo heb ik ook de eerste gevonden. Dog bone locations 1. Hollywood, near Sunset and Highland , behind gray fence open area 2. Hollywood, Melrose and Spaulding, behind fence 3. Beverly Hills, La Cienega Blvd. and 3rd St. in parking lot near parking garage 4. Beverly Hills, La Peer Dr. and Wilshire Blvd., parking lot 5. Century City, Pico Blvd. and Canfield Ave., corner 6. Hancock Park, Rimpau Blvd. and Olympic Blvd. 7. Hancock Park, 1st St. and Larchmont Blvd. 8. Between Hancock Park and Jefferson Park near I10, Washington Blvd. and Mansfield Ave. 9. Between Culver City and Jefferson Park near I10, Apple and Fairfax 10. Culver City, Washington Blvd. and Landmark St. 11. Jefferson Park, Jefferson Blvd. and Redondo 12. Jefferson park, jefferson blvd. and 4th in front of club 13. Korea Town, Washington and Budlong in front of liquor 14. Downtown, 15th and Central 15. Between Downtown and Chinatown, Hill St. 16. China Town, Alvarado and Court 17. Korea Town, 8th St. and Rampart Blvd. 18. Los Felix, Fletcher Blvd. and Silver Ridge Ave. 19. Los Fenix, Lily Crest and Kenmore 20. Century city, Club and Shelby 21. Century city, holmby and Pandora 22. Between I405 and I10, Sepulveda and Clover 23. Near Venice, Airport and Dewey 24. Venice, Lincoln and Marco Pl. 25. Venice, Panay St., near sailboats 26. Venice, Lincoln and Pine 27. Santa Monica, 7th St. and Wilshire Blvd. 28. Santa Monica, San Vicente Blvd. and 19th St. 29. Santa Monica, Olympic and Cloverfield 30. Santa Monica, Santa Monica and Amherst veel succes!
wat een kutspel jongens ,... sorry zui ma kheb et gister gaan kopen bij gamemania en zer sterk teleurgesteld!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is mijn mening natuurlijk en ik weet dat er veel helemaal gek van treucrime zijn of die em dolgraag zou willen ebbe dus..... iemand zin om te ruilen ????? spel is nu 1dag oud en zit alweer netjes in de doos!!!!!!!
wat is er dan zo stom aan? En kun ja a.u.b niet zo onduidelijk praten. duurde lang voordat ik er iets van begreep. Edit, je kunt hem dan toch weer ruilen. Je hebt toch 24 uur de tijd om het spel terug te brengen?
ja maar tegen dat die winkel weer open is zijn er al 24u voorbij ! het is kerstdag he vandaag > gamemania is dus niet open !! En dan nog ik wist niet dat ze nieuwe games waarvan het doosje al open is gedaan ruilen voor een ander ... welke reden moet ik dan geven ... "ik vond er niks aan en wil hem inruilen"????? ze zullen daar nogal lachen zekers!!
ik had mijn Halo een paar jaar geleden gerolen. Ik kwam een week later aan, dat ik het spel ook van mijn rijke tante had gekregen, en dat ze ver weg woonde. zodat ik daar niet kon ruilen. Halo zat helemaal onder de krassen, maar ze zeiden: "nou vooruit, zoek maar een nieuwe. En als je het bijvoorbeeld op zaterdag koopt, kun je het toch maandag ruilen, misschien nu ook? En misschien zijn ze wel in een goede bui.
hmm... vraagje... ik heb nu alle dogg bones gepakt maar hoe kan ik nu beginnen aan de dogg patrol????
moet je wel saven he, anders ben je alles kwijt. dan moet je naar resume game gaan, die file waarmee je die bones hebt gepakt, en dan zie je linksboven een kopje, en dat moet je hebben.
Ik had het persoonlijk veel leuker gevonden als ze parijs of londen gepakt hadden i.p.v LA wat volgens mij een hele saaie stad is