welke bundel?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ikkuh, 25 dec 2003.

1. ikkuh

ikkuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat er over na te denken om een x-box te kopen. Maar ik weet niet welke bundel ik dan zou kopen. Welke kunnen jullie me het beste aanraden en waarom?

En nog een vraagje ik zag op het forum dat er heel veel problemen met de x-box zijn, zou het dan een betere optie zijn om een gamecube te kopen?

2. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Je stelt twee vragen:
    - welke X-box-bundel kan ik het best kopen?
    - hebben jullie ook wel eens problemen met je X-box?

Om met de tweede vraag te beginnen: ik weet niet welke problemen jij gehoord hebt, maar met mijn X-box heb ik nooit problemen gehad en voorzover ik weet i de X-box ook niet storinggevoelig op sommige gebieden of zijn komen bepaalde problemen met de X-box vaak voor.

Over de eerste vraag: ik zou voor de bundel met Halo en Midtown Madness 3 gaan. Deze is aantrekkelijk gesprijsd, 100 euro en bij Nedgame zelfs 189 euro. Halo zit erbij, die MOET je uiteraard hebben. Daarnaast een hele andere game, MM 3, waarmee je ook leuk on-line kunt. Op deze manier heb je twee verschillende games, en als je internetr snel genoeg is is het ook leuk dat je twee maanden gratig liv erbij hebt.

Bij het 'Massive entertainment pack' zit er naast genoemde spellen ook nog Brute Force bij, een leuk spel, maar geloof me: Als je Halo hebt is dit spel overbodig om ook te hebben. Is enidszins vergelijkbaar maar op alle gebieden net wat minder goed, succes met je keuze....

3. houtbakker

Leuk Bevonden:
    0
    Rectificatie, ik heb bij de bundel per ongeluk 100 euro staan, maar dat moet 199 euro zijn!!!

4. ikkuh

ikkuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel met problemen vastlopen dingetjes die kapot gaan en dat er krasjes op de cd kopen als hij wordt afgespeelt....

Maar jij zou dus voor het pack gaan met: Xbox + Halo + Midtown Madness 3?
    en wat vinden jullie van het true crime pack dan en van deze pack: Xbox + XIII + Rainbow Six 3?

5. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey aloha, welkom op xboxworld*)

Vraag 1) Je kan het beste, wat houtbakker ook zegt, voor het pakket met halo en mm3 gaan. Maar die pack die jij ook opnoemt is ook best relaxd.

Vraag 2) Je hoeft je niet druk te maken over je xbox want microsoft heeft een hele goed sevice dienst achter de hand...:cool:

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook nog nooit problemen gehad met de xbox.

Ik zou zelf gaan voor het Massive Entertainment Pack (als die nog te koop is). Dan krijg je Halo, Midtown Madness 3 en Brute Force en 2 controllers S (en natuurlijk een xbox) voor 229,99.

Maar als je toch alleen speelt en rainbow siix of xiii lijken je leuk, dan zou ik voor die bundel gaan.

7. ikkuh

ikkuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeej maar mij lijkt mm3 niet heel supper en op helo benk al beetje uitgekeke want die heb ik al heeel veel gespeelt want iemand waar ik best veel ben heeft ook al heel lang een x-box en dan ook niet te vergeten dat er over een poosje een nieuwe helo uitkomt..

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je bang bent dat er ook iets kapot gaat aan je xbox kan ik je 1 troost geven. En dat is dat de service van microsoft uitstekend is. Zo had ik een kapotte controller dus stuurde ze me een controller toe zonder te zeuren en ik hoefde die ouwe niet op te sturen. En alles wordt kostenloos (Als je nog in de 2 jaar garantie zit) opgehaald en gebracht door UPS. Maar laat ik hopen dat het zover niet komt met je xbox.

9. ikkuh

ikkuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeej das wel fijn om te hore dat de servise zo goed is...
    maar heeft er iemand ook treu crime want die bundel lijkt me ook wel leuk of kan ik dna beter voor deze gaan:
    Xbox + XIII + Rainbow Six 3

10. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ik zal voor XIII en rainbow six 3 gaan. true crime raak je sneller op uitgekeken. en als je xbox live hebt zijn die spellen helemaal geweldig

11. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    true crime is op zich niet het beste spel dat ke kunt krijgen bij een bundel.
    XIII en rainbow six 3 zijn beide goede spellen en rainbow six is zowel single-player als multiplayer online tof.

Halo kan je niet op uitgekeken worden. moet je eens een system-link feessie geven

12. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou voor de bundel Xbox + XIII + Rainbow Six 3 gaan, dat zijn twee fantastische nieuwe spellen, ik weet niet welke soort spellen jij leuk vindt maar ik zou echt deze bundel nemen.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou ook gaan voor het Silver Bullet pakketje(die met XIII en Rainbow6).True Crime is wel leuk om te huren,maar veels te kort om te spelen.Kan je beter GTA double pack halen in januari.Verder is de service van Microsoft inderdaad erg goed!!Wat betreft de problemen met de Xbox....ik heb alleen problemen gehad met wat nieuwere games(o.a. KOTOR en FIFA2004).Deze games liepen wel eens vast,maar ook in dit geval repareert Microsoft je Xbox geheel kosteloos(indien je nog garantie hebt uiteraard).Ik raad je ook aan om te kijken naar het games aanbod,want ben je iemand die veel shooters en sports games speelt,of veel online wilt spelen,dan zit je bij Xbox goed.Speel je liever RPGs of Platform(zoals Jak2 of Ratchet and Clank)dan heb je op Xbox minder keuze,maar dat kan in toekomst nog altijd veranderen.Maar kijk ook na het games aanbod,want je wilt natuurlijk wel gamen....succes

14. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Op dit moment ben ik bezig met XIII (gehuurd) en Rainbow Six 3 komt binnen kort welweer aan de beurt in een andere moeilijkheidsgraad... Deze twee titels bevallen mij erg goed, echter het is jammer dat XIII iets minder diepgang biedt dan R6 3 op XIII zul je eerder uitgekeken zijn..... (4-7 dagen) en R6 3 blijft ook leuk nadat je het hebt uitgespeeld... Ga je online (wat mij nog niet is toegekomen, helaas!) dan zul je vooral aan zowel XIII als R6 3 erg veel plezier beleven.....

Conclusie = Silver Bullit Pack !zie hieronder
    Overzicht van de bundels op dit moment:
    - DVD Remote Controlle + Minority Report + Ice Age
    - Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 + Brute Force (Massive Pack)*
    - Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 (Limited Edition Pack/Xmas bundel?)*
    - Xbox + 1 S-controller + True Crime (True Crime Pack)
    - Xbox + 2 (?) S-Controllers + Rainbow Six 3 + XIII (Silver Bullit Pack)*

8) * bevat ook twee maanden gratis Xbox Live! 8)

Tip: Ja je gaat goede tijden tegemoet maar koop hem snel dan heb je in de vakantie er ook nog wat aan!

Veel plezier en prettige Xbox dagen voor het nieuwe jaar!

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  15. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Precies zoals al opgemerkt van wat voor een soort games/genre hou je? Dan kun je uiteraart daar op gaan vast stellen wat je wil... Dit zijn de pakketen: met genre erbij en korte uitleg erbij:

- Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 + Brute Force (Massive Pack)
    Halo = een fantastische FPS shooter die ongetwijveld de titel verdiend: beste Xbox game ooit...

MM3 = een spetterend Race game waarbij alles uit de auto wordt gehaald om de finish te bereiken.. (verwacht geen realistische racegame als PGR maar wel een hoop lol zowel in singel- als multiplayer (ondersteund Live))

Brute Force = Halo uit het 3de persoons perspectief (geen regel rechte cloon) er leuk veel missies en een hoop characters in de multiplayer erg veel lol!

- Xbox + 2 S-Controllers + Halo + MM3 (Limited Edition Pack)
    Zie toelichtingen hierboven

- Xbox + 1 S-controller + True Crime (True Crime Pack)
    True Crime = Wanabee GTA maar wel erg leuk uitgevoerd, jij bent politie agent Nick Kang die de straten van L.A. velig/onveilig maakt.. Leuke missies zowel binnen als buiten, maar te snel uitgespeeld en te weinig diepgang en titel die better een keer gehuurd kan worden moch je niet kunne wachten op GTA double Pack!

- Xbox + 2 (?) S-Controllers + Rainbow Six 3 + XIII (Silver Bullit Pack)
    Rainbow Six 3 = een tactische game die er mooie grahpics biedt en bovendien nog er leuke singelplayer biedt naast de (veel gehoorde) multiplayer via Live..

XIII = fantastische cell-shaded (tekenfilm achtig) met een erg goed uitgewerkt (strip)verhaal... In de missies komen niet alleen scheit knalwerk aan bod maar ook sthealt missies zijn onderdeel van deze titel....

Ik hoop dat je er wat mee kunt!
    volgens mij heb je al genoeg info gehad over eventuele problemen met de Xbox!

Laatst bewerkt: 25 dec 2003
  16. ikkuh

ikkuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik voor het Silver Bullit Pack. Want ik hou wel van shooters maar een rpg op zijn tijd is ook wel relaxed maar er komt als eht goed is over een poos ook fable uit en die lijkt me echt super..

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Niet alleen Fable maar ook Jade Empire (afkomstig van de makers van KOTOR) Sudeki (een sfeervolle RPG een Europese game met een Japans tintje)! Dus je gaat goede tijden tegemoet, en niet alleen jij ik ook en alle andere geinterreseerde!

18. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was een XBOX koopen i.p.v. een GC omdat de xbox online kan, er komen meer vette games op de XBOX dan op de GC, de GC heeft een echte K.U.T. controler en de games zijn allemaal oude spellen met wat betere graphics

Winaar: Xbox

19. houtbakker

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende redenen om te kiezen voor een X-box of een GC of een andere console. Dat de GC een slechte controller heeft is echter ronduit onzin, hij ligt juist erg prettig in de hand en heeft een heel prettige knoppenindeling. Wel zijn sommige mensen van mening dat de controller minder goed geschikt is voor fightinggames, maar ook dit is persoonlijk.

Gezien jouw uitspraak over de games kan ik merken dat je ze eigenlijk niet kent. De GC heeft veel GC-exclusive games die vaak erg goed zijn, zoals Metroid Prime, Zelda etc, Resident Evil (zero) etc. Dit zijn allemaal nieuwe games, dus je uitspraak gaat niet op.

20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Over die vette games gesproken het ligt er maar net aan wat voor een games jij goed vindt en welk type games jij goed vindt... En over die oude games gesproken, de Mario/Zelda/Metroid-series gaan al hele tijden mee en verkopen nog steeds goed, ze zijn goed! Volgens mij probeer jij je alleen maar vijandig op te stellen naar de GC?:confused:

Deel Deze Pagina