ik heb ook top spin gekocht , maar klopt het dat er geen live trial kaartje bij zit ? of verschilt dat per winkel ? maar het spel is echt cool, alleen heb ik (nog) geen xbl/xbc
Ik heb een probleempje om met top spin op live te komen. Als ik naar het live menu ga krijg ik een bericht dat ik een update moet downloaden om op live te kunnen. Als ik die wil downloaden stopt ie iedere keer halverwege. Doe ik iets fout of ligt het aan iets anders?
Ik heb een probleempje om met top spin op live te komen. Als ik naar het live menu ga krijg ik een bericht dat ik een update moet downloaden om op live te kunnen. Als ik die wil downloaden stopt ie iedere keer halverwege. Doe ik iets fout of ligt het aan iets anders?
O wat ben ik pissig zeg. Zit echt al de hele dag TopSpin te spelen, stond eindelijk top100, sta ik ineens weer 30000. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk??? Wat heb ik hier de ziekte over in zeg
snap er echt geen klote van Is dit iemand anders ook al een keer overkomen?? Heb toch gvd niet de hele dag voor jan lul zitten spelen
Ik vind het over live niet echt leuk. Je hebt echt veel van die laffe spelers die telkens dezelfde trukjes toepassen OF als ze het niet kunnen halen gewoon niet meer spelen(als ze dan serveren moet je lang wachten) en nog het meest voorkomende: lag.
ff een vraag (ik heb hem nog niet, en snap niet waarom, dus zal hem binnenkort halen). kunt je ook tegen elkaar spelen op 1 xbox, met 2 controllers zonder live? Als je het spel vergelijkt met tennis master series 2003 (niet de kwalitiet, maar het verschil), wat is er anders? mvg
ff een vraag (ik heb hem nog niet, en snap niet waarom, dus zal hem binnenkort halen). kunt je ook tegen elkaar spelen op 1 xbox, met 2 controllers zonder live? Als je het spel vergelijkt met tennis master series 2003 (niet de kwalitiet, maar het verschil), wat is er anders? mvg
je kan zelfs met 4 controllers op 1 xbox (dubbelen) ook met 2 dus vergeleken met dat andere spel heb ik geen idee van
wat ik wel irri vind aan het dubbelen is dat je niet je view kan bepalen: ik wil nl altijd achter m'n player staan ipv deze aan de overkant te zien.
okay hoe spelen jullie samen op 1 xbox als ik naar multiplayer gaat staat er OF live, OF dat connecten ofsow...geen normaal 2 player mode :| :| :| help !
als ik ut goed hep moet je dan gewoon naar Exbitition gaan en dan dubbelen en dan samen naar 1 kant gaan (of bedoel je dat niet )
eff een vraag wat is het zwakte punt van keurten? ik kan hem steeds net niet verslaan dan word het steeds ty-break en dan verslaat ie mij net.. ik heb: serves: ** forehand: ***** backhand: ***** volley: ****
mochten er nog mensen mee willen doen aan een soort echte atp tour dan heb ik een leuk adresje voor je. We gaan met deze tour alle tounooien af die echte toppers in het echt ook spelen. Later wordt er ook daviscup (maybe) gespeeld. kijk op www.geocities.com/etstour
Het staat mischien al ergens in deze thread. Maar ik wil deze game dalijk gaan kopen. Maar heb toch eventjes een vraagje. Duren de rally's ook een beetje lang? Of is het: 2x slaan --> punt. Of moet je er echt voor strijden. Want ik heb Rolland Garros op de PC en daar hoefde je maar een keer in de hoek te slaan en je had een punt. Is het op dat gebied lekker realistisch? Dus lange rally's?