ik vind praktisch ieder blad goed te lezen, behalve van die ps2 zooi.. ben niet echt geïnteresseerd in die console, pczone is ook erg goed te lezen, wat duurder, maar nemen ook de ruimte voor hun stukjes... XBM ook, (krijg k maandelijks, enige keus?) en voormalig Gamequest was zeer goed te lezen, maar gamepro is bagger.. Question: leest er iemand gamepro? kan het me echt niet voorstellen namelijk...
Ik lees Power unlimited voor fun (geef toe t is gewoon lol) Xbox magazine voor de info en (p)reviews!
ik ben abbo op Power unlimited en xbox magazine en soms koop ik ook nog Official Xbox Magazine maar die zijn altijd vet duur 14 euro voor een blad vind ik wat aan de prijzige kant.
ik ben abonee bij de xbox magazine en mijn bijde buurjongens hebben de PU maar de Xbox magazine vindt ik beter, behalve die Uber lange onzinge intro stukjes van die toine kamphuis
oja en rolling kreeg een vet slecht cijfer, maar ik snap iets niet wat heeft agressive inline wel wat rolling niet heeft? Rolling heeft de bekenste pro's, echte parken en spot's, gooie filmpjes en vergelijkbare graphics met THPS3 dus Xbox magazine RULED
ik vond gamequest echt veel beter dan gamepro, weet niet of andere mensen dat ook vinden... zit erover te denken een soort mailactie te doen, gewoon zoveel mogelijk mensen die het met me eens zijn een mailtje te sturen naar die gamepro redactie of maybe thread waarin iedereen die het ermee eens is effe zijn naam opschrijft... of een poll... please?! modders, adminners? gewoon effe op een manier laten blijken dat gamequest tien keer beter was.. zelfs voor mensen die pu lezen, de gamepro is nou echt geen concurrentie meer... (doe sportief en help gamequest's revival) spel je zo tog??))