@Frank X, zou het kunnen zijn dat ik jouw online heb gezien vanmiddag op Midtown Madness 3. Was geloof ik wel een Frank X waarmee ik Hunter aan het doen was...
@rick12. Lijkt me sterk. Sinds vanmorgen heeft Microsoft mijn gamertag geblok voor Live toegang. En games die gestolen zijn bij mijn box (pgr2, links 2004, rb3 ) zat geen mm3. Die heb ik nog in mijn bezit, Het zal wel iemand zijn die er op leek. Maar wel super bedankt voor de oplettendheid
Dus die dief heeft ook een selectie van die nieuwste games gamaakt ^ PGR2, links 2004 Iemand die dus wat van games afweet......
Wie flikt er nou zoiets? Echt triest, ik hoop maar dat je zoveel mogelijk vergoed krijgt, en de dieven er zo min mogelijk plezier van hebben.
Wel goed dat die Xbox niet meer op live kan en dat het IP adres gelogd gaat worden. Hopelijk pakken ze die gasten en worden ze elke dag bruut genaaid door hun celmaten in de gevangenis!
@basketball Zou kunnen, maar sinds vanmiddag ben ik weer online. Heb weer een xboxje gekocht (kon het niet laten) Prima hulp van microsoft gehad (helpdesk). Kan dus weer onder mijn oude gamertag verder. zonder extra een live account te moeten aanschaffen.
Was niet Frank X maar Frank NL denk ik. Die zie ik nu heel vaak online met mm3 dus ik denk dat het de vorige keer ook FrankNL was.