wat is de beste tony hawk game 1 2 3 4 of underground

Discussie in 'Algemeen' gestart door finnthegamer, 25 dec 2003.

?

Welk deel van Tony Hawk is de beste?

1. Tony Hawk 1

10 stem(men)
    9,2%
  2. Tony Hawk 2

46 stem(men)
    42,2%
  3. Tony Hawk 3

19 stem(men)
    17,4%
  4. Tony Hawk 4

11 stem(men)
    10,1%
  5. Tony Hawk Underground

23 stem(men)
    21,1%
  1. finnthegamer

finnthegamer xbox owns everthing

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de beste tony hawk game 1 2 3 4 of underground

2. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind nog steeds 1 de beste

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb underground niet gespeeld maar 2 vond ik echt heel goed.

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 2

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk's Pro Skater 2
    Met afstand.

Maar let op: Voor zijn tijd.
    Nu is 4/Underground de beste, maar voor deze tijd is dat veel minder bijzonder dan 2 toen.

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Die 360-flip in 2 Die was écht heerlijk :9 Ik denk dat 2 toch niet te overtreffen valt, de graphics waren beter dan 1 en er zat een manual in, geen geshit met die revert en spine transfers, gewoon puur skaten :)

7. Celtic_Elf92

Celtic_Elf92 Sla maar raak!!!

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik heb zelf 4 maar underground lijkt mij de beste*)

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niks anders zeggen dan dat ik ook Thps2 de beste uit de serie vind. Het heeft gewoon iets magisch, ik weet niet maar je blijft t gewoon spelen omdat het gewoon heel lekker speelt en er niet allemaal extra's bijzitten behalve dan de manual.

Daarnaast zijn de levels in 2 echt heerlijk gemaakt, goede layout, leuke design.

Dus als je m nog niet hebt zou ik m gauw uit de budget bakken halen bij een of andere winkel.

9. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ehh mensen hoort dit niet in het gameforum thuis...?

10. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk ook dat thps2 nog erg goed is. Maar vergeet niet dat dat ook vooral door de super mooie levels kwam. In underground heb je nu dan 3 levels uit thps 2 te unlocken (venice beach, the hangar, en school 2) dat is erg leuk, vooral omdat je dan in die levels van je board af kan. daarom heb ik underground ook gekocht. dus undeground is voor mij het mooiste.

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Tonyhawk 2 is nog steeds de beste de moves de feeling alles was goed, ik heb dat spel zo veel gespeeld wist gewoon alles, deel 2 is niet te overtreffen :D

12. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb vroeger bij een kameraad weleens deel 1 gespeeld, vond ik best wel geinig..
    Deel 2 heb ik zelf heeeel veel op de computer gespeeld.. Erg mooi. :)
    Deel 3 heb ik een beetje gespeeld, niet al te veel.. Deel 4 nooit gezien, en underground vind ik toch wel weer erg goed hoor. Leuke nieuwe dingetjes zoals het afstappen..
    (heel ff Off-topic : Moet je eens met 2-player gaan spelen, en dan moet de 1 aan de rand van een leuke plek gaan staan en dan moet de ander erlangs gaan skaten met een of ander truucje.. Zie er heel schattig uit, zelfs als je helemaal niks doet!!)

13. Celtic_Elf92

Celtic_Elf92 Sla maar raak!!!

Leuk Bevonden:
    0
    1, 2, 3 heb ik op de pc zelf gespeeld allemaal heel grappig.
    4 heb ik op de xbox al uitgespeeld en undergroundbij een vriend ze zeggen dat hij heel slegt is maar dat vind ik nie

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als dit geen opsommingstopic wordt kan ik hem open laten staan. Dat wil zeggen: argumenteren! Dus niet alleen een nummer opnoemen, ook zeggen waarom je dat deel de beste vind.

Daarnaast verplaats ik hem naar het Games forum.

En zou een poll hierbij leuk zijn? Denk het wel :cool:
    Ik gooi er ff een polletje in :)

15. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op 4 gestemd, die heb ik, ik heb 2 en 3 op pc gespeeld, en 4 is het leukst, grote levels.

underground heb ik nog niet erg lang gespeeld, wel even, maar ik vond het wat overthetop.
    dat afstappen, ik auto's rijden enzo.

16. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tony hawk 2 toch echt het beste, 1was natuurlijk erg orgineel.maar twee speelde echt veel beter. de rest van de serie vind ik een beetje het zelfde.

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Deel 4 is voor mij het beste, ik heb alle delen gehad (1-2-3-4-Underground) maar vind deel 4 toch het beste. Ondanks dat veel mensen zitten te zeiken dat 4 geen echt nieuw deel is komt dat gewoon omdat ze er de tijd niet voor nemen. De graphics waren erg goed en de singleplayer was gewoon zo erg uitgebreid, stukken beter dan de delen ervoor waar je steeds restart moest doen. Underground heeft natuurlijk wel een mooie Careermode, maar vind ik toch te slap geworden.

18. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 4 eigenlijk niet veel aan, ik vond 3 de beste, die heb ik helemaal plat gespeeld, al vond ik 2 op de PC ook gaaf. 1 heb ik nog nooit gespeeld/gezien, en underground heb ik ook nog niet gespeeld

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Graag gedaan hoor Darkwing!!!

20. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    THPS 2 was het beste. Gewoon super muziek en de gameplay was gewoon heel origineel in die tijd. Dan heb je ook nog die mooie graphics (voor die tijd). Hij is/was gewoon super!

Deel Deze Pagina