GODVERDOMME ik moet maffia nu hebben heb nu vakantie dan zal ikw el weer toetsweek hebben GVD o nee dan ben ik net klaar met toetsweek en eerste week school is toch niet interesant MAAR IK MOT HEM NU
sorry ik heb woede aanvallen soms daarom moet ik ook maffia spelen kan ik lekker agresief doordrukken op de knoppen met me knuppel
ja maar altijd dezelfde de kut in slaan is saai ik heb beide gta's al zes jaar geleden op de ps2 uitgespeeld bij wijze van spreke ik wil mafia stijl knokken GODFATHER BEN IK When i thought i was out, they pulled me back in
ja, maar heb mijn twijfels of de console versie echt leuk word om te spelen en of ie ook mooi word. Die screens vind ik niet veel goeds voorspellen.
als ik een verhaal wil lees ik een boek ik wil actie maar een verhaal is ook belangrijk hoor. maar gewoon standaard mafia verhaal je bent niks en je word op het laatst de Godfather enzo maar ja knokken hoeren tenten vernielen en lekker 40 mph rijden omdat anders die dommen agenten je pakken
De game druipt (op de PC) iig van de sfeer. Ik vond het een geweldige game, ondanks de soms frustrerende gameplay momenten. Een aanrader. Hopelijk wordt hij netjes overgezet naar de consoles.