Tony Hawk's Pro Skater 2 Met afstand. Maar let op: Voor zijn tijd. Nu is 4/Underground de beste, maar voor deze tijd is dat veel minder bijzonder dan 2 toen.
Die 360-flip in 2 Die was écht heerlijk Ik denk dat 2 toch niet te overtreffen valt, de graphics waren beter dan 1 en er zat een manual in, geen geshit met die revert en spine transfers, gewoon puur skaten
Ik kan niks anders zeggen dan dat ik ook Thps2 de beste uit de serie vind. Het heeft gewoon iets magisch, ik weet niet maar je blijft t gewoon spelen omdat het gewoon heel lekker speelt en er niet allemaal extra's bijzitten behalve dan de manual. Daarnaast zijn de levels in 2 echt heerlijk gemaakt, goede layout, leuke design. Dus als je m nog niet hebt zou ik m gauw uit de budget bakken halen bij een of andere winkel.
Ik denk ook dat thps2 nog erg goed is. Maar vergeet niet dat dat ook vooral door de super mooie levels kwam. In underground heb je nu dan 3 levels uit thps 2 te unlocken (venice beach, the hangar, en school 2) dat is erg leuk, vooral omdat je dan in die levels van je board af kan. daarom heb ik underground ook gekocht. dus undeground is voor mij het mooiste.
Tonyhawk 2 is nog steeds de beste de moves de feeling alles was goed, ik heb dat spel zo veel gespeeld wist gewoon alles, deel 2 is niet te overtreffen
Nou ik heb vroeger bij een kameraad weleens deel 1 gespeeld, vond ik best wel geinig.. Deel 2 heb ik zelf heeeel veel op de computer gespeeld.. Erg mooi. Deel 3 heb ik een beetje gespeeld, niet al te veel.. Deel 4 nooit gezien, en underground vind ik toch wel weer erg goed hoor. Leuke nieuwe dingetjes zoals het afstappen.. (heel ff Off-topic : Moet je eens met 2-player gaan spelen, en dan moet de 1 aan de rand van een leuke plek gaan staan en dan moet de ander erlangs gaan skaten met een of ander truucje.. Zie er heel schattig uit, zelfs als je helemaal niks doet!!)
1, 2, 3 heb ik op de pc zelf gespeeld allemaal heel grappig. 4 heb ik op de xbox al uitgespeeld en undergroundbij een vriend ze zeggen dat hij heel slegt is maar dat vind ik nie
Als dit geen opsommingstopic wordt kan ik hem open laten staan. Dat wil zeggen: argumenteren! Dus niet alleen een nummer opnoemen, ook zeggen waarom je dat deel de beste vind. Daarnaast verplaats ik hem naar het Games forum. En zou een poll hierbij leuk zijn? Denk het wel Ik gooi er ff een polletje in
ik heb op 4 gestemd, die heb ik, ik heb 2 en 3 op pc gespeeld, en 4 is het leukst, grote levels. underground heb ik nog niet erg lang gespeeld, wel even, maar ik vond het wat overthetop. dat afstappen, ik auto's rijden enzo.
Ik vind tony hawk 2 toch echt het beste, 1was natuurlijk erg orgineel.maar twee speelde echt veel beter. de rest van de serie vind ik een beetje het zelfde.
Deel 4 is voor mij het beste, ik heb alle delen gehad (1-2-3-4-Underground) maar vind deel 4 toch het beste. Ondanks dat veel mensen zitten te zeiken dat 4 geen echt nieuw deel is komt dat gewoon omdat ze er de tijd niet voor nemen. De graphics waren erg goed en de singleplayer was gewoon zo erg uitgebreid, stukken beter dan de delen ervoor waar je steeds restart moest doen. Underground heeft natuurlijk wel een mooie Careermode, maar vind ik toch te slap geworden.
Ik vond 4 eigenlijk niet veel aan, ik vond 3 de beste, die heb ik helemaal plat gespeeld, al vond ik 2 op de PC ook gaaf. 1 heb ik nog nooit gespeeld/gezien, en underground heb ik ook nog niet gespeeld
THPS 2 was het beste. Gewoon super muziek en de gameplay was gewoon heel origineel in die tijd. Dan heb je ook nog die mooie graphics (voor die tijd). Hij is/was gewoon super!