Xbox voor 149 euro !

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door enzo, 22 dec 2003.

1. RZA

RZA Koekebakker

Leuk Bevonden:
    0
    locale gameshop (en ook de enige), CJ games ofzo? weet niet precies

2. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je zou er bijna nog een kopen

3. MiracleMind

MiracleMind Ik speel nooit games

Leuk Bevonden:
    0
    En dan hierbij het bekende addertje onder het gras:mad:

Helaas verzenden wij geen losse spelsystemen/ pakketten vanwege het gewicht en de lage winstmarge op hardware.
    U dient per spelsysteem minimaal een extra game of accessoire aan uw bestelling toe te voegen.
    Natuurlijk kunt u ze wel los in een van onze winkels afhalen.

Nedgame levert import systemen vanuit Amerika en Japan, dat zou voor mij geen voorkeur hebben.

Dus...een Massive Pack blijft nog steeds het voordeligst;)

4. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens op internet gelezen (en vraag niet waar, want dat weet ik niet meer, was iig reclame) dat je een xbox én gsm gratis krijgt bij een of ander telefoon abbonnement. Als ik dit nou moet geloven :confused:

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Is vaak een best dure abo voor 2 jaar lang. Ik heb altijd een 1 jarig abo en dat is me al te lang. In een jaar veranderd er zoveel.
    Koop maar liever een Xbox in de winkel hoor.

6. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk8)

nu hoeven jullie een paar weken minder lang kranten te lopen om een Groene Box te kopen!;)

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Welke gek wil er nou meer betalen voor een krot ps2 dan voor een xbox!?!? Plus die 150 euro prijs vind ik vrij normaal, maar die cube voor maar 80 euro?!?! Man zoveel kost een spel normaal! Advies: Koop een cube naast je box, heb ik ook gedaan is echt heerlijk. :) :) :)

8. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

nou ik vind 320 gulden voor een console nog steeds duur. Asociaal gewoon

9. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    Juist!

en koop er dan ook een PS2 bij(GTA4,eerder op de SONY,MG3-Snake Eater,GT4,Prince of Persia,eerder op de SONY).

Koop er ook een Dreamcast bij,diverse 2D vechtspellen komen nu nog steeds voor dit super systeem uit(en blijven het mooiste op deze console),plus enkele zeer goede shooters en er zijn nog steeds diverse toppers op te spelen zoals Virtua Tennis 2,Soulcalibur1,StreetFighter 3 third Strike(alleen op dit systeem!!) etc,etc,,en als je goed zoekt kan je een Dreamcast voor een zacht prijsje op de kop tikken:p

En haal net als ik een Neo Geo AES,CD,en pocket color systeem in huis,als je echt wilt weten wat 2D gaming is zoek dan deze console...prijzig,maar er komen nog steeds ongelofelijk goede spellen voor uit!

en haal ook gelijk een Game Gear,master System,Mega drive,Saturn,32X,Mega CD,Snes,Game boy,Game Boy color,Game Boy player(voor gamecube),Atari Jaguar,Lynx,Atari 2600(met pacman),diverse game&watch spellen,Commodore64,Vic20,3DO,Amiga cd 32 bij net als ik voor het ware gamegevoel:p

O YEAH!!!!

Het leven als gamer is heerlijk!!!;)

10. vvv-venlo

vvv-venlo Guest

Shit man, ik heb hem voor het dubbele betaalt. Ik had nog geluk want ik had hem gekocht in de week dat de xbox van 450 E naar 300 E ging.

11. vvv-venlo

vvv-venlo Guest

snk forever: dit is een xbox-site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier zoeken we geen tips over die "cube" met mega-slechte graphics en geen harde schijf en Mario-spellen. Ps2 Is de concurrent dus die zoeken we ook niet en is slechter dan de xbox.

Heeft :

geen dolby surround.
    geen harde schijf.
    slechtere graphics

Xbox heeft toch ook Tom Clancy spellen zoals Splinter Cell en PGR2 en Fable en BC.

12. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent pas een gamer als je elke console weet te waarderen,andere consoles afbranden is een vorm van zwakte want elke console heeft goede en minder goede games,jou argumenten over de PS2 wat graphics betreft komen ook niet helemaal uit de verf,want er zijn wel degelijk mooie games op deze console;GT3 en binnenkort 4,MGS 2,MGS 2 substance en binnenkort MGS 3 Snake Eater,Prince of Persia,Socom 1 en 2 (binnenkort),etc,etc,En de Gamecube slechte graphics?Man zeker nog nooit Star Wars gezien?En Mario is gewoon leuk voor zijn/haar doelgroep(ook voor ouderen,die gameplay weten te waarderen!!)en ja het is een Xbox site,maar ik geniet van ELKE console met de daarop te spelen GOEDE GAMES punt.

Elke console heeft goede games,ik kijk naar de games,niet naar het systeem,doe je dit wel,en kijk je alleen maar naar de naam van het systeem en de spellen,net als de mensen die FIFA 94 tot en met 2004! kopen,en die vervolgens net zoals jou niet naar gameplay kijken die goede games op ELKE console te bieden hebben,dan ben je wat mij betreft een "Casual Gamer",een meelopersgamer,punt.:+

Laatst bewerkt: 26 dec 2003

Deel Deze Pagina