Je bent pas een gamer als je elke console weet te waarderen,andere consoles afbranden is een vorm van zwakte want elke console heeft goede en minder goede games,jou argumenten over de PS2 wat graphics betreft komen ook niet helemaal uit de verf,want er zijn wel degelijk mooie games op deze console;GT3 en binnenkort 4,MGS 2,MGS 2 substance en binnenkort MGS 3 Snake Eater,Prince of Persia,Socom 1 en 2 (binnenkort),etc,etc,En de Gamecube slechte graphics?Man zeker nog nooit Star Wars gezien?En Mario is gewoon leuk voor zijn/haar doelgroep(ook voor ouderen,die gameplay weten te waarderen!!)en ja het is een Xbox site,maar ik geniet van ELKE console met de daarop te spelen GOEDE GAMES punt.
Elke console heeft goede games,ik kijk naar de games,niet naar het systeem,doe je dit wel,en kijk je alleen maar naar de naam van het systeem en de spellen,net als de mensen die FIFA 94 tot en met 2004! kopen,en die vervolgens net zoals jou niet naar gameplay kijken die goede games op ELKE console te bieden hebben,dan ben je wat mij betreft een "Casual Gamer",een meelopersgamer,punt.
Laatst bewerkt: 26 dec 2003