Bijdehandje Dat de PS2 dan al 2 uit is en daarom meer goodies en game heeft spreekt voor zich maar dat was ook wat ik duidelijk wou maken, de PS2 staat er beter voor als de Xbox uitkomt. Was de Xbox ongeveer tergelijk uit gekomen met de PS2 dan had waarscheilijk de Xbox op nm.1 gestaan ik geef het toe. Maarja dat is nu niet het geval. Endat van op de bank lekker een spelletje spelen... tja dat kan natuurlijk ook met de PS2
maar dat laatste sloeg er weer op dat jij een leuke PC had en als de Xbox 2 jaar geleden had gekomen had die dus geen 733mhz gehad.. ik denk alleen dat de Xbox een langer leven zal hebben dan de ps2
effe voor de duidelijkheid, elke console is een computer, in je horloge....zit een computer (vaak) in je mobieltje....zit een chip die een 486 tot schande maakt. wat je moet doen is die gedachte opzij zetten Xbox een PC is, want zoals je weet, is dat niet zo. Xbox is een Xboxdie speelt xbox spelletjes en doet niks pc-igs verder. PC is eeen PC, moet jij een page browsen, doe je bijv op je pC, spelletjes ook. alleen niet alle, en zo mooi als op de Xbox. wil jij naar je vrienden spelletjes spelen, probeer ddan je PC en je monitor maar mee te slepen. een Xbox daarintegen stop je in een rugtassie en neem je mee. Snap je het principe van console? het verschil? het gaat niet om de componenten, elke console heeft een graphische chip geheugen en een processor! dus elke console is een computer, maar elke computer is geen console. had je zelf ook kunnen bedenken hoor....
Ik blijf erbij dat de Xbox teveel vergelijkbaar is met een PC en dat van 'm meenemen kweet niet hoor maar bij mij past ie niet in mijn Eastpack
x-box heeft dan wel wat hardware van de PC maar is daarintegen helemaal Stand-Alone van de PC...M$ is wel slimmer dan het een PC te maken I guess..als je kijkt naar de vraag die er is naar de Box..dan zie je ook wel dat mensen niet denken dat het vergelijkbaar is met de PC!
mijn xbox twee cnotorllers drie spellen 9meter aan kabels , een convertter en een zak chips passen er in mijn kipling dyusssssssssssssssss
Hij is alleen groot voor n console...niet te groot..that's it...maar who cares eigenlijk?!?!?! T gaat voor de grootste deel om de performace..
Bij mij niet.... bij mij ging het puur en alleen om Halo en de draagbaarheid van een console. Daarom ben ik er een gaan kopen eigenlijk. Maar natuurlijk nu ik er een heb, ben ik toch wel NOG blijer aangezien de mooie toekomst die hij tegemoet komt! niet dat de rest van de consoles geen mooie toekomst hebben, allemaal voor mijn part.
jahaaaaaaa nu weten we het wel. De x-box is te duur. Ik koop hem zeker niet meteen. Ik wacht op de 1e echte prijsverlaging. Ik hoop dat die prijsverlaging dan komt tot 899,- = 408 €
ehm je moet ff zoeken op http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=zoeken naar accesoires ofzo, dan vind je de prijzen gegarandeerd.. ow hier staan ze : http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=218
De x-box zal volgens mij toch aardig in prijs zakken dit jaar nog, aangezien ze anders de strijdt verliezen en dat willen ze absoluut niet. Ik wacht nog wel ff een maandje of 5 tot aanschaf aangezien bij de ps2 in een jaar ook een flinke prijs zakking geweest is. voel ik me dadelijk niet in mijn ster genaaid als blijkt dat een week later de x-box 100 piek goedkoper is. Ps voor mij is de strijd al gedaan de x-box is voor mij de overtuigende winnaar. dus de ps2 de deur uitgekicked en wachten maar tot de x-box betaal baar is geworden. En de gamecube zal wel weer een n64 geval worden, met saaie kinderlijke spellen.
Nou nou de ps2 de deur uit kikken niet overdrijven he... De enigste reden waarom ik een Xbox koop is vanwege de internet support, wat op de ps2 waarscheinlijk of heel laat of helemaal niet komt. Nog een vraagje waar is die soort van memory card voor nodig als er een 10Gig harde schijf op zit?