Zeg je wel de goeie code. Een werkende code is bijv.: "open flash and clear" ( fonetisch>> oopun flesj end klier ) Dan luisteren ze wel hoor. Probeer anders eens een keer met een beetje amerikaans accent...Fries of zo verstaat ie niet.
Bij mij werkt: Move niet! Maar als ik zeg: Go To gaan ze wel... Eigelijk kun je ook gewoon klikken, maar als je het zegt is het wel stoerder Edit: Klikken= op a knop drukken.
Moet je eens in deze thread kijken, die jij ook al geopend had...! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=41561 Waarbij Xatos alle voice commands duidelijk heeft opgeschreven!
In de handleiding staan niet eens alle dingen die je kunt zeggen? (even doorgebladerd maar geen lijst gezien) In de training zeggen ze er ook niets over. Verder heb ik het nog niet geprobeerd, ik heb alleen tijd gehad voor het trainingslevel. Een leuk spel denk ik wel. Edit: (Je was me net even voor) Ja, die lijst is wel handig...
je ken toch ook de a knop ofzo indrukken zodat je een lijst ziet met alle commando's die er zijn. Dat is voor als je geen headset hebt, maar als die dingen kun je dus ook zeggen.