Wat zijn nou duidelijke verschillen tussen deze games. Andere levels??? of is het een verbeterde versie van Morrowind ??????
het is gewoon morrowind met de pc uitbreidingen bloodmoon en tribunal erin (dus veel nieuwe shit) en er zitten ook een paar kleine tweaks in de game.
Ik ben net begonnen met morrowind en opgeslagen. Kan ik met goty gewoon verder waar ik was gebleven met Morrowind???
waarom halen ze die klote vogels er gewoon niet uit,... bij andere beesten kan je zo weg lopen maar die volgels blijven je volgen.. (ik heb iets van 300 speed)
ff het grote antwoord. je kunt gewoon verder spelen met oude characters. je krijgt een nieuw eilend en een grote stad, beide erg groot. en veel andere nieuwe shit. kopen die GOTY!!!!
Maar het zal wel niet, aangezien die laadtijden zo lang duren, omdat er veel geladen moet worden. Sterker nog, misschien worden de laadtijden zelfs nog langer omdat de wereld groter wordt.
Mja inderdaad, dat laden is maar 1 x (tenzij je doodgaat). En wat maakt dat nou uit, haal je terwijl toch ff glas cola ofzo ?