The Sims : Bustin' Out!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Japzor, 21 dec 2003.

1. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    zo ver ik weet heb ik niet veel nieuwe dingen gezien op internet.
    daar bedoel ik dan de meubels.
    ik weet nog nie of ik hem ga kopen, denk het wel maar is het wel de moeite waard?
    kan je wel echt naar de stad en dan winkelen, of naar hollywood??

2. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    The site zelf zegt iets van +150 nieuwe dingen te unlocken dus ook social moves etc.. maar je hebt al best veel en ga niet zitten tellen.. En NEE je kunt niet naar "de stad" en nee hollywood zit er al helemaal niet in. Er zit zeker weten andere mooie stuff in.. Zit nu zelf in een nudistenkamp .. :D

3. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    niet eens in een winkelcentrum???
    pfff, dat is wel weer wat minder.

4. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem zelf in ieder geval best leuk. :) Mooie achtergrond bij de huizen trouwens.. Een zee of een gigantische stad etc.. :)

5. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, ik heb codes gevonden !!
    Ze doen het echt ik heb ze net getest.
    Staan hieronder in het groen gewoon selecteren.

Tijdens het spelen in te typen :
    (Let op! Als het goed is kan dit in beide modussen dus Bustin' Out EN FreePlay!)

(Omhoog,Omlaag,Links,Rechts zijn op je D-pad. L en R zijn triggers.)

Alle Objecten Unlocken:

Zwart, Omhoog, Y, Omlaag, R-trigger

Alle Locaties Unlocken:

Zwart, Omlaag, R-trigger, L-trigger, Omlaag, Y

Alle Sociale Moves Unlocken:

L-trigger, R-trigger, A, Omlaag, Zwart

Geld-code:
    Let op. Als je deze code intoetst komt er een kleine kabouter te staan langs de weg. Als je daar "Give Money" op doet dan krijg je 10,000 simoleans bij iedere keer.

L-trigger, Zwart, Recht, X, Links

Dat waren ze, eindelijk! Nou mensen, veel plezier, ik ga nog ffkes alles bekijken. :)

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Mooi groen vierkantje zal ik maar zeggen? :p :+ :eek:

7. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Yup Yup.. Trouwens ik heb hier nog wat zooi..

LET OP : Deze codes zijn NIET getest. De anderen in mijn vorige post wel(behalve "Alle Locaties")
    Maarre, dat wordt dus testen. Kan nu ff niet achter de doos. :)
    1,000 Simoleons - At the "Main Menu" Press: A, A, Y, Y, White, White, Black, Black.

All free objects - At the "Main Menu" Press: Y, Y, White, Black, Black Y, Y, Y, Y, Y, White, Black.

Everything unlocked - At the "Main Menu" Press: B, X, X, A, B, X, B, X.

All objects unlocked - Pause Game, then press Black, Up, Y, Down, R.

All socials unlocked - Pause Game, then press L, R, A, Down, Black.

All visit locations unlocked - Pause Game, then press Black, Down, R, L, Down, Y.

Free money - Pause Game, then press L, Black, Right, X, Left. A gnome should appear near the road. Click on it for free money.

Boosting a low budget - At Mom's house, Mimi's place, or Dudley's trailer, buy things until your budget drops below $100. Wait about an hour. When the phone rings, answer it. You will get free money. Repeat this as necessary.

Dead plants - When a plant is dead, do not throw it away. You can sell the dead plant for as much as a new plant costs.

Easy money - When you go to a house and do not have much money, trade in all the wallpaper and buy the cheap version. You can get a good amount of money. You can do the same thing with the tile.

Never work - In Bustin' Out mode, the people who you live with cannot get fired. If you want them to stay home, just let them. This can be very useful if you need them to clean up, or need them to do some other things.

While living with Mom, do not run out and get a job after you have completed the first few goals. Instead, stay around awhile and use that time to build skills. Mom will nag you, but just select 'Okay' and keep doing everything else. Make sure to keep yourself happy and entertain/talk/joke with Mom to keep your relationship up to par. When you have your skills where you want them, move out. This will make things much easier. You will then be able to concentrate on your job and relationships, rather than skill building.

Raise motives - To help raise motives in later levels, move back to Mom's house. The Artificial Love will make raising motives easier.

Raising skills - While living with Mom, do not run out and get a job after you have completed the first few goals. Instead, stay around awhile and use that time to build skills. Mom will nag you, but just select "Okay" and keep doing everything else. Make sure to keep yourself happy and entertain/talk/joke with Mom to keep your relationship up to par. When you have your skills where you want them, move out. This will make things much easier. You will then be able to concentrate on your job and relationships, rather than skill building.

Skipping work - In Bustin' Out mode, you can skip work by moving back into Mom's house. While you live with Mom, the bus will not arrive, and you do not have to work. This is useful if things are not going so well and you need some time to "restore" your Sim.

Throw an art opening - When you move to Studio 8, one of the goals is to throw an art opening. In order for the art opening to be successful, you have to purchase a Sculpting Block and sculpt it first. Then, have the party and it will be successful. However, before you can purchase the Sculpting Block, you must complete the goal that will give you access to it.

Als je geen engels kan, pech gehad. :p
    Ik heb ffkes geen zin gehad om dit te vertalen, dus.

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom post je groene blokken? :eek:

Je moet de cheats in het cheat forum doen joh en niet hier :p

9. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    kan je die cheats ff bij de cheats posten zodat ze zichtbaar zijn
    alvast bedankt

10. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de cheats selecteren met je muis (en met cheats bedoel ik het groene blok). |:-

Zo worden er tegenwoordig spoilers/cheats/hints/tips/etc... weergegeven op het forum.

11. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    oke sorry mijn fout ben hier tijd niet geweest

12. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft niet :p

Maar als je in een paar andere treads kijkt, met name van KOTOR, zie je dit best veel :)

13. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

wat een onzin omdat bij cheats te doen(spoiler tags)bij spoilers kan ik het wel begrijpen want dat lees je dan per ongeluk. MAar bij cheats moet je ze toch eerst zelf invullen...

ontopic: Voor het eerst dat de sims me boeit op de console... Hmm mischien heeeeel mischien toch maar kopen...

14. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Die codes werken niet bij mij werken ze bij niemand of ben ik de enige ?

15. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm het lijkt me wel een interresante game...vroeger de sims op pc ook altijd wel leuk gevonden..

Maar hoe zit het nu precies met die co-op mode want dat begrijp ik hier niet helemaal uit...kan je nu ook met zijn 2-en tegelijk spelen ofzo...

16. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Je kon in het vorige deel ook al met z'n tweetjes spelen, maar dan alleen in de Freeplay mode. Nu kun je dus ook de Bustin Out mode met z'n tweeen doen. Dan kun je ook geunlockte dingen etc. uitwisselen met elkaar.

17. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar dan speel je wel een voor een, en niet tegelijk neem ik aan of wel??

18. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je speel tegelijk in een diagonaal splitscreen het is best wel effe wennen ma daarna valt het best wel mee

19. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    o das wel gaaf...misschien een beetje dom dat ik dat niet wist..maar goed..Kan ik mijn vriendin ook nog een beetje blij maken met mijn xbox :D:D...

'Wat gaan we vandaag doen schat'
    'Nou wat dacht je van aan onze virtuele relatie werken..' :D:D

20. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gespeeld bij een vriend op de GameCube en.... Hij is echt super vet en echt reteverslavend! Ik ga toch maar eens naar de winkel :) Ik heb de co-op mode gespeeld, en die is zó goed: afspraken maken van; De 1 maakt het ontbijt/lunch/avondeten en de ander ruimt af (of de schoonmaakster doet dat O-)). Hij heeft alleen niet veel objects kunnen unlocken in de 'Erop uit' mode (hij is nl niet zo ver :p). Heeft iemand cheats voor de GAMECUBE versie van Erop Uit ? Dat zou erg fijn zijn. D.B.V. _O_

Als je de sims op de PC of Xbox leuk vond, moet dit echt kopen, het is ook zeer vernieuwend!

Deel Deze Pagina