1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX en NGC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TheOne2000, 3 mei 2002.

  1. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    we zullen idd pas over een jaar ofzo zien wat de xbox kan

    maar tot die tijd hou het aub bij de vraag.

    koop je ook nog een NGC naast je xbox
     
  2. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Maybe!!:confused:
     
  3. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    sorry theOne2000 maar nog ff dit

    redenen waarom doa3 niet hetzelfde zal zijn op de cube:

    - pixel shading
    - high resolution anti-aliasing
    - polygon pushing power
    - texture compression
    - bump mapping
     
  4. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet bekend(wel van gehoord, niet in verdiept) met wat jij net zei..
    Maar ik blijf nog steeds vinden dat DOA3 ook op de NGC zou kunnen, dan programmeren ze hem eventueel anders...
    Het zou toch moeten kunnen eventueel, Starwars Rogue Leader is ook een prachtig spel..
    Maar misschien heb je gelijk, er zouden wel eventuele verschillen in het spel komen te zitten..:)

    Sorry TheOne2000!!
     
  5. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    effe tussen haakjes (ik heb zelf de cube en de x box)
    maar damm de x box is echt veel mooier als ik halo vergelijk met star wars dan heeft halo echt veel meer detail en veel meer efecten en starwars zakt de frame rate wel erg vaak in
    ik heb ook wave race dat is echt een vet spel maar alleen het water is echt mooi
    en met de x box kan ik tenminste met dolby digital luisteren klinkt ook een stuk beter als de cube
    en ik baal er van de star wars en wave rave geen breedbeeld heeft dus speel ik meer op mijn x box en daarnaast heb ik mijn cube
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 zal er anders uitzien op de Cube. Net zoveel anders als Rogue Leader die op de Xbox zou draaien.
     
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    De graphics van de Cube zijn zeker niet lelijk, maar omdat SW mooier is dan sommige Xbox games vinden sommige dat de Cube de Xbox meteen verslaat qua graphics (niet op dit forum overigens). Je kan er niet onderuit, de Xbox heeft gewoon mooiere graphics, en ik ben blij met de Xbox.

    Een Cube koop ik denk ik ook wel, maar ik zal de laatste zijn die zegt dat de Cube betere graphics heeft dan de Xbox.

    En over dat DOA3 gebeuren, DOA3 kan wel op de Cube, maar qua graphics pas over een jaar ofzo, maar tegen die tijd kan de Xbox ook weer beter, dus....
     
  8. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit bedoelde ik dus!!
    :)
     
  9. sj0erd666

    sj0erd666 Guest

    uhhh
    gc ondersteund ook texture compressie(6:1)
     
  10. TSTAR

    TSTAR backatthehabit

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube kopen? Eerst dacht ik van niet. Maar sinds ik Resident Evil heb gezien ben ik gaan twijfelen, aangezien geen res. evil games op de Xbox zullen verschijnen.
     
  11. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik een GameCube ga kopen, dan wordt dat op zijn vroegst volgend jaar, al is het alleen maar voor Final Fantasy.

    Maar voorlopig ff niet.....ik heb net 3 weken mijn X-box !!
     
  12. d0t

    d0t Xbox play0r

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    All nxt-gen consoles

    Ik heb nu alle Next-Generation Consoles (eigenlijk is de NGC van me broertje maar ik ga er ook mee) maar ik vind Xbox toch nog et beste (ook omdat ik daar zelf voor heb gespaard). De controler is helemaal niet te groot, beter als dat miezerige ding van ngc. De grafix zijn veel beter. Toch is Rogue leader voor NGC wel een aanrader, echt mooi ziet dat er uit. Naja als je wat wilt vragen over 1 van de consoles pm me ff of vraag et hier
    greetz
     
  13. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik eens wat vertellen ik heb 2 pc ik heb een 8 bit een 16 bit een sega 3 gameboys een xbox een gamecube en een ps2 en een nintendo 64 maar de laatste tijd speel ik meestal gamecube en ssbm
     
  14. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben in het gezin in totaal gehad:

    ATARI 2600, SEGA master system, NES, 2 keer Super NES , Gameboy, 2 keer Game Boy Color, Game Boy Advance, N64, 2 keer Playstation, Psone, PS2, XBox en Gamecube. En de Xbox is toch echt het allerbeste!!!
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Huh? De Gameknoep is toch blauw? Als jij dat verschil niet ziet ben je kleurendoof, hoor. En dat voor een Hoofddorper!

    Ga je effe lekker schamen. Woon je misschien midden in de Hoofdvaart, of zo? Of heb je tijdens een mislukte landing een jumbo op je koppie gekregen?

    PS: Ik kon het effe niet laten, maar zit gewoon een beetje te zieken. De graphics van de XBox zijn echt stukken beter dan die van de GC, hoor. Als je dat niet ziet dan zie je misschien binnenkort iets anders: Hans Anders... :)
     
  16. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar ben je dan zelf blind want de graphics van de GC doen zeker niet onder voor die van de Xbox...
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nouja, 'onder doen voor' klinkt al anders :+ Ik heb hier James Bond voor beide apparaten (en ook beide apparaten hier staan) en tsja, Xbox is toch wel een stuk scherper/duidelijker/mooier, evenals met Tony Hawk 3.
     
  18. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu maak je ook een vreemde vergelijking.
    Het is niet omdat de graphics van THPS niet zo mooi zijn, dat de GC niets aankan. Je hebt maar 1 game nodig om te bewijzen wat een console qua graphics aankan en dat doet de GC met Rogue Leader en Xbox met Halo. RL toont direct wat GC al in staat is in zijn 1ste generatie en wees nu eerlijk: RL ziet er minstens evengoed uit als Halo...
     
  19. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hb de xbox met 2 spellen 2 controllers en een memory card een ps2 met 9 spellen 2 controllers en een memory card en ik heb een gamecube met 3 spellen 2 controllers en een memorycard allemmal van me moeder ghad behalve die ps2
     
  20. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    De GameCube ondersteunt geen breedbeeld en geen Dolby Digital, dat merk ik dus direct. Verder zijn de backdrops van SSBM van 5 generaties terug en SMB is nu niet echt grafisch hoogstaand, resident evil heeft 2D backgrounds, dat kost ook WAY minder recources, en MOTOGP en DOA3 zijn DUIDELIJK veel beter dan de soortgelijke titels op de GC. Als je ze naast elkaar zet moet je dat wel met je ogen (en oren) open doen en het verschil is behoorlijk.
     

Deel Deze Pagina