Otogi Level 4???

Discussie in 'Algemeen' gestart door dunpeal(NL), 26 dec 2003.

1. dunpeal(NL)

dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game vorige week gekocht, en ik zit nu vast bij level 4 al een paar dagen. ik moet tegen high priest josej ofzow, Deze bimbo schiet vuurballen meteen vanaf het begin van het level. Maar als ik bij het einde ben moet ik tegen hemzelf dan komen er steeds opniew van die vliegende vijanden. Nu is mijn vraag hoe kom ik voorbij die vijanden en die High priest josej??/

alvast bedankt

2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Je hoeft niet meerdere keren een thread te openen omdat je wanhopig bent hoor!!!

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hij opent hem alleen nog een keer omdat in z'n andere thread gezegd werd dat hij hem in dit forum moest openen, en niet in het games forum. Eerlijk gezegd vind ik het dan goed van hem dat hij hem hier opent, hij is ook een nieuweling. Je hoeft niet zo dom te reageren.

dunpeal(NL), sorry maar ik heb geen idee, probeer eens op www.gamefaqs.com te kijken, daar staan veel walkthroughs (gedetailleerde beschrijvingen om door levels 'heen te lopen').

4. dunpeal(NL)

Leuk Bevonden:
    0
    dank u, kzal ff kijke

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon level doorlopen en als je bij hem ben moet je hem van links aanvallen helemaal links zo had ik het tenminste gedaan

PS: blijven hakken ;)

6. dunpeal(NL)

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, Tis me gelukt. Dank jullie voor je hulp

Deel Deze Pagina