Welke dingen moeten er nieuw komen in fifa 2004?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vvv-venlo, 26 dec 2003.

1. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Corners mogen van mij wel weer terug naar FIFA '99 niveau.
    Dit systeem van nu slaat natuurlijk helemaal nergens op; je kiest een mannetje->een beetje duwen->en dan scoren..........omdat de bal altijd precies op de plek komt waar jij staat!|:-

2. Manifold

Manifold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze in het spel moeten doen is Nederlands elftal!
    Die mis ik echt in Fifa 2004 :mad:

En veder tja beetje fine tunnen van de manier van spelen maar eigenlijk ben ik dik tevreden met Fifa is heerlijk om tegen of met elkaar tedoen *)

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel dan heb je meteen de bal terug:)

Wat ook moet zijn is dat je spelers eens passen VOOR de man i p v er recht op.
    Het is echt bijna onmogelijk een snelle counter uit te voeren in fifa 2004.

4. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik mij echt super aan erger in Fifa 2004 is dat je niet je eigen toernooitje kan maken. Dat was altijd het vetst, lekker met een aantal vrienden strijden voor een cup die ergens over gaat en niet alleen die gare saaie landenbekers waar je alleen maar teams kan kiezen van het betreffende land. De een wil Real Madrid en de ander Juventus enz. en die allemaal in 1 toernooi in multiplayer. In Fifa 2004 kan dat gewoon niet en het unlocken geloof ik ook niet meer in. Voor de rest vind ik het spel zeker wel vermakelijk maar kan het natuurlijk nog veel beter. Volgend jaar moet custom tournament er gewoon weer in!

5. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel (gewoon op 'Y' drukken bij een club).
    Maar die bekers zijn wel heel erg saai ja.
    Vroeger kon je gewoon kiezen hoeveel clubs je in een toenooi wilt, en of je een competitie of league wilde. Erg handig, maar waarom die |:- - mensen die functie er niet in hebben gezet snap ik totaal niet. Het haalt veel van de Multiplayer fun met vrienden weg............

Deel Deze Pagina