Gisteren hebben we ons na overleg een X-box aangeschaft ipv. een PS2 wat we eerst van plan waren, nu ben ik op zoek naar titels van games voor een 5 jarig jongentje die zich nu constant bezig houd met midtown madness 3, bestaan er eigenlijk games voor jonge kinderen?
The Sims Rallycoaster Tycoon Kung Fu Chaos Zijn 3 titels die die kleine vast leuk vind (met hulp van een ouder natuurlijk, maar is goed te doen denk ik)
sparen voor een gamecube Nee maar serieus,als hij/zij MM3 kan spelen moet je hem/haar gewoon meenemen naar een goede Gamespeciaalzaak in de buurt(bart smit kan ook hoor haha) en hem(ik zeg nu maar hem)daar gewoon wat laten proberen dan komt het allemaal goed,kinderen van 5 zijn niet te onderschatten,ze pikken alles heel snel op(zeker wat games betreft),dan komen jullie er wel uit
misschien PGR of PGR 2, want ik ken iemand van 4 en die heeft PGR uitgespeeld.. dus het zou wel kunnen!
Mijn nichtje van 6 was eerst gek op Dead Or Alive 3 Misschien is het wat, het kan best. Verder nog wat kidtitels: -Finding Nemo -Disney's Extreme Skate Adventure
Wat doen titels als The Sims en Roalercoaster Tycoon in dit lijstje? The Sims mag dan een kinderachtige uitstraling hebben, ik denk dat het nog vrij listig kan zijn voor iemand van vijf.
en Halo lijkt me ook niet echt geschikt ivm met het schieten en het bloed, ik ben dan wel geen papa maar degene die dat aan zijn 5 jarige kind geeft is niet helemaal fris in de bovenkamer.....
De Shrek games en binnekort Sonic Heroes en ook zoals gezegd: Disney's Extreme Skate Adventures (zelfs jij zult er nog wat lol aan beleven). Dat lijken mij de leukste games voor een 5 jarige.
yup, Crash Nitro Kart Fifa 2003/04 maybe Wacked Crash Bandicoot : wrath of vortex Tony Hawk 3 of 4 Fuzion Frenzy (party game) Kan ie voorlopig wel mee vooruit