Pgr2 Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door royvanhugten, 27 dec 2003.

1. royvanhugten

royvanhugten Live Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn niet egt cheats om verder te komen, maar een bug in het spel waardoor je autos in iedere kleur kan krijgen.

Alleen Live gebruikers kunnen deze cheat gebruiken.

De porsche GT1 die je unlocked als je alles op silver uitspeeld heeft maar 1 kleurtje, maar nu kan je hem en alle andere autos in verschillende kleuren krijgen.

Als je in de lobby zit neem je de auto(bijv. enzo ferrari) waarvan je de kleur wilt veranderen, dan kies je een auto uit een ANDERE KLASSE, met die leuke kleur die jij leuk vind om op je enzo te hebben. Die kies je dan, dan direct uit de lobby, naar de single player en dan kudos world challenge, dan ga je naar de klasse waarvan jij de kleur van de auto wilde veranderen(hier de enzo ferrari in dit voorbeeld) dan klik je op die klasse, dan op de enzo, DAN VRAAGT HIJ MANUAL OF AUTOMATIC, OP DAT MOMENT KIES JE NIKS EN DRUK JE OP DE ''b'' KNOP. druk net zolang totdat je weer via de ''y'' knop naar Xbox Live options kan gaan, dan join je iemand in je friends list, DE HOST MOET DAN WEL HEBBEN INGESTELD DAT ER ''NO RESTRICTIONS'' ZIJN, als je alleen uit 1 klasse autos mag kiezen werkt het NIET. En als het goed is rij jij dan in een auto waarvan je eerst die kleur helemaal niet kon nemen. *)

VEEL PLEZIER ERMEE

2. vagegast112

vagegast112 Ajax rulesss

Leuk Bevonden:
    0
    heel handig als je het spel hebt maar ik heb hem niet :D

/Mod Reageer dan ook niet.... als je niets zinnigs te melden hebt, post dan ook niet :{ - Darkwing

edit: sorry mod

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  3. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent er vergeten er bij te zetten dat je niet de strepen van bv. de Dodge Viper op je Enzo kan krijgen omdat dat gewoon in de auto zelf zit inbegrepen.

4. royvanhugten

royvanhugten Live Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan niet met gestreepte kleuren rijden dat klopt, was ik vergeten. Ik had ook nog gehoord dat je met een bepaald type auto(weet niet welke) 50 meter door de lucht kan vliegen. Als iemand dan stil gaat staan op het rechte stuk van de nurburgring bv. en zorgt dat hij geen ghost word, als iemand anders dan met die auto(weet niet welke) er met volle snelheid op ed achterkant rijd, schijnt diegene 50 meter door de lucht te vliegen.

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hier ben ik gister achter gekomen doordat in de lobby het een aantal mij hebben uitgelegd.
    Wel aparte 'cheat'. Zullen er vast nog meer bestaan.

Inderdaad, zoals iemand al zei werken de strepen helaas niet. Heb dat gister ook geprobeerd. Was wel cool geweest als je een Enzo reed met Viper strepen :cool:

Deel Deze Pagina