Ohja, Blinx en Rayman zijn te moeilijk, maar Halo dat kan natuurlijk wel . Maybe is die nieuwe Harry Potter; Zwerkbal iets voor hem.
Rollercoaster Vind ik nog vrij goed, ik heb em vorige week gekocht voor de xbox omdat ie maar 15 euro koste bij Bart Smit, Het is het proberen waard voor de 5jarige, want voor 15 euro kuin je ook niet echt knoeien..
Crazy Taxi vinden kleine kinderen ook leuk (mijn zusje...) Is voor een heel klein prijsje te vinden in de winkels. Bij dat spel kan je lekker rondrijden maar ook opdrachtjes doen. Waarom mensen hier HALO gaan noemen begrijp ik niet
Mijn neefje (5) komt ook elke zondag. Hij speelt graag: -Bloodwake -SSX Tricky ( dus ik vermoed dat de 3 ook wel geschikt zal zijn) -Dead or Alive 3 -Kung Fu Chaos Geloof me vrij PGR1 en 2 zijn te moeilijk. Aan Halo heeft hij ook een schijthekel.
mm3 kan mijn neefje wel, maar shooters nee harry potter spellen zijn nederlands niet te moelijk en als hij de film hebt gezien herken hij de hooft personen ook, verder heb je finding nemo en spongebob squarepants wordt ook vast leuk. oja en freaky flyers (een soort mariokart alleen in de lucht) lijkt me ook geschrikt
Kheb ook een neefje van rond de vijf, die vind James Bond: Agent under fire heel leuk, verder denk ik ook dat SpongeBob , the Sims en Finding Nemo goed zullen zijn voor ventjes van die leeftijd
deze is denk ik ideaal, een verzameling hele kleine spelletjes, wat me erg leuk lijkt voor een kind van 5
ja inderdaad grabbed by the ghoulies lijkt me de perfecte titel om aan te schaffen. En verder nog jet set raido future, misschien nog oddworld maar die zal denk ik te moeilijk zijn. Crimson skies is ook wel leuk en niet al te moeilijk.
Wat denk je van vodoo vince? Heb de demo gespeeld, ik denk dat die bij crimson skies zat. Naja lijkt me wel een fijne titel voor een kleine
misschien wel maar er staat op de kaft van Grabbed By The Ghoulies voor 3+. kan misschien wel maar ik heb het spel nog nie gespeeld.
tony hawk? dat zijn best moeilijke spellen, die alleen leuk zijn als je het goed kunt. ik dacht aan the Simpsons hit and run/the roadrage en sponge bob
ik hoorde van m'n buurman dat hij word ingemaakt met mario kart double dash door z'n dochtertje van 5......miss is dat een idee ?