K'heb een 'klein' probleempje met mijn headset (die ik erbij kreeg) Hij geeft automatisch commands: bijv. ze gaan opeens lopen uit zichzelfs of ze gooien granaten voor je voeten Dit lijkt me nou niet egt goed, maar ligt dit aan mijn headset of aan het spel (ik bedoel daarmee een instelling ofzo) Als ik het dingetje wat je in je controler er niet in heb dan reageert hij wel owk, dus ddan zal het wel aan mijn headset liggen ofniet ?? zijn er nog meer met dit probleem ?
ja je hoort wel vaker problemen met die head set maar meschien komt het door dat je met andere mensen omjeheen praat en dan vangt je headset messchien dingen op(of je moet terug gaan naar de winkel)
Je kunt dezelfde commands ook geven met knoppen. Mssn druk je per ongeluk af en toe op een knop en dan voeren ze die command uit
Ik heb er af en toe ook wel is last van.. Als je dan iets te hard door die microfoon zit te blaast of als er wat achtergrond geluid is wil het nog wel is voorkomen dat ze plotselinge dingen gaan doen.
Haha, roep je open, breach and clear on zulu en dan zeggen ze roger, holding. Eum... regroup, roger open & clear in het begin had ik soms wel problemen met de commands, vooral regroup dat trouwens sneller gegeven is met de black-button. Maar nu werkt het helemaal perfect. Gewoon erop letten dat je je mic afzet als je tegen kamergenoten praat