Memory unit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Razer, 26 dec 2003.

1. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik las in de "zoek" zijn er veel vragen over MU's nou ben ik zelf ook aan et denken om een UM te nemen.
    Want ik heb veel vrienden die een xbox hebben en internet netwerk hebben maar geen live hebben dus lijkt et me wel stoer.
    Als ik daar ben dat ik dan gewoon contents ken downloaden voor ze en natuurlijk oop op XBL te spelen :D
    Maar nu heb ik zelf een paar vragen op gesteld waarom heb jij een MU of wat doe je er nu mee buiten xbl of wil jij er een halen maar je weet et nog niet

- Wie van jullie heeft een MU en waarom heb je em?
    - Maak jij ook veel gebruik van de MU?
    - Wie gebruikt de MU voor anderen zaken buiten XBL?

*EDIT*

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik maak gebruik van een MU omdat ik m'n XBL account ergens kwijt op moest, ik maak redelijk veel gebruik van me MU vooral in het geval met Live, ik neem ook mee voor me eigen savegames dan hoef ik niet opnieuw te beginnen.

Maar wat wel jammer is dat je geen DLC op de MU kan zetten

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een MU gekocht, en ik heb er nooit spijt van gehad. Eerst dacht ik ook: waar heb je dat ding nou voor nodig. Maar toch blijkt het handig te zijn. Een vriend van me heeft ook een Xbox en als ik naar hem toe ga neem ik dan altijd mijn MU mee. Je kan je savegames gewoon meenemen en op een andere Xbox verder gamen. Ook kan je op een andere Xbox behaalde resultaten meenemen naar je eigen Xbox. Ook kan je je Live-account er op zetten, en daarmee op een andere Xbox online gaan.
    Als je een koopt kan je hem misschien het beste bij GCshop kopen, daar is ie 32,95 i.p.v. 39,95.
    Have fun!

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    wat is GCshop???

5. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een internet site waar je van alles kan kopen games enzo
    klikkerdeklik

en daar issie dus goedkoper!!

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  6. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    dus als iemand nou pgr2 platinum heeft uitgespeelt kun jem saven om een MU en op mijn xbox over zetten?

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ow, ik heb zo'n thrustmaster dingetje van de dixons en die vind ik persoonlijk mooi. Ow ja, en hij is geen 39.95 maar 19.95.Heeft gewoon ook 8 mb en is verder exact hetzelfde als die van microsoft.

8. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die bij bol.com gekocht pcies de zelfde trustmaster dat dixons verkoopt en ik heb em maar voor 5,- werkt prima voor mijn xbl acount :p verder gebruik ik em niet echt ja voor saved games van games die me vrienden ook heb dus als ik daar ben ken ik ze copieren

9. gerjan

gerjan Guest

maar denk maar niet dat je er downloadable contenct op kan flikkeren want dat past nooit, ik heb er ook een (Action Replay) maar ik gebruik hem nooit...

10. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb met kerst zo'n ding gekregen. Dus ik dat ding in mijn controller, xbox zonder cd erin, kijken bij memory. Toen kon ik netjes kiezen tussen hardeschijf of memory card.
    Er stond trouwens al een save van Mad Dash Racing op... vond ik wel vreemd voor een nieuw ding, maarja.
    Maar ik snap nou eigenlijk niet hoe ik er iets op kan zetten?
    Alsik bij mijn hardeschijf kijk, heb ik bij mijn save games alleen de optie om ze weg te gooien... en dat lijkt me niet de bedoeling.
    Kan iemand mij helpen?

11. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat was voor de xbox toch ook! als je een xbox net had gekocht en je ging bij saved games kijken stonden er een stuk of 5 gesaved games "wat hier de reden voor was weet ik niet maar ik denk dat mircosoft iets wou geven" als dank dat je 1 van hun producten had gekocht

Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  12. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem als Offtrack. Ik heb sinds vandaag ook een MU van Thrustmaster, maar ik kan mijn savegame ( van R63 bijv.) alleen wissen en niet kopieren. Wat doe ik nou fout :confused:

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat had ik ook en toen heb ik em maar verkocht maar wat vond ik de ochtend daarnaa................... juist hoe je save games erop kan zetten :{

Je gaat naar Memory en dan naar een Saved Game Bv, PGR 2.
    Je gaat dan met je Pookje naar rechts en dan kan je op de Save Games Klikken en dan staat er ook Kopieren bij... :)

14. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Thanx. Eigenlijk heel simpel. Ik was al bang dat ik iets had gekocht waar ik niets aan had, en ik moet echt mijn R63 savegame overzetten, ander moet ik alles weer opnieuw doen :p

15. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Sommige spellen kan je de save games toch echt niet van kopieren?? (DOA3 )

16. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ow ja? ik dacht alleen van burnout 2 omdat je dan 2 keer de scoreboards opkon met dezelfde score (oftewel je krijgt dan 2 keer dezelfde naam met dezelfde score)

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij is dat bij KOTOR ook zo.. (save is iig te groot voor een memory unit..)

18. Jobbes

Jobbes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Gecensureerd. Niet over modificaties discussieren op Xboxworld. PJ

19. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
  20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Als jij iemand kent die 'm heeft uitgespeeld, dan is dat inderdaad mogelijk.

Ik heb zelf ook een memory unit (de originele) en heb er geen spijt van dat ik 'm heb gekocht. Ik maak af en toe een back up van mijn save games, mocht er ooit iets met de Xbox/harde schijf gebeuren...

Deel Deze Pagina