Gameplay Amped 2 lomper i.v.m. deel 1...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rens1984, 12 dec 2003.

1. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet heeeeeeellllll erg goed waar ik over praat"dude",hoe dan ook ik heb gewoon een andere mening over deze game,"different people=different opinions",als je dit spel wilt PM me maar of post eventjes hier,misschien kunnen we ruilen?:p(off topic moet kunnen voor 1 keertje...)

2. Rens1984

Rens1984 XBW blauwtje

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf 2 een stuk moeilijker vinden dan 1. Die was zelfs vrij makkelijk vergeleken met deel 2. Vind het nog wel een aardig spel, maar je moet er echt de tijd voor nemen.. Verder blijf ik vinden dat het boarden zelf een stuk stroever aanvoelt i.v.m. deel 1. Die mannetjes draaien zo houterig en kunnen niet/nauwelijks door hun knieën zonder daarna verplicht te springen.. :mad:

3. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    waar komt gamekings, zou ut nml echt niet weten, (en wanneer dan..)

4. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings ... te bekijken op The Box ... wanneer? ... oef ... geen flauw idee, ben er vandeweek toevallig weer 's over gestruikeld tijdens het zappen op 1e kerstdag ..... ja, daar hadden ze ssx3, amped2 en 1080 voor NGC .... mwoahahah .... ssx3, het blijft idd een spel dat ehmmm .. erruggghhheeee ..... arcade is ... sorry, not my kind of thing :)

5. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    IDD. ik vind Amped 2 duidelijk de beste van de drie. Het is gewoon realistisch en dat vind wel leuk, het is inderdaad wel ff wenne aan de gameplay maar voor de rest is het wel een vet spel.

Deel Deze Pagina